Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Minusi, plusi, žepne redovalnice.... Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Anglistka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 25. avg 05, čet, 11:15
Sporočila: 14
Kraj: MB

SporočiloObjavljeno: torek, 13.09.2005, 11:16    Naslov sporočila: Minusi, plusi, žepne redovalnice.... Odgovori s citatom

Evo za?etnica s še eno vrsto vprašanj Laughing

Kako je s temi žepnimi redovalnicami? A jih res ne smemo ve? uporabljati?? Niti na ?rno??

A lahko pišemo nenapovedan test?? A lahko koga nenapovedano vprašam??

Vsi poudarjajo, da je preverjanje znanja napovedano... Torej ne smem koga za kazen poklicati pred tablo in mu dati ocene?? Ali celotnemu razredu dati test za preizkušanje znanja??

Kaj pa doma?e naloge???

Za zdaj sem svojim u?encem povedala, da bom pri spraševanju pregledala tudi u?benike, delovne zvezke in zvezke in da bodo morali imeti izpolnjeno vse kar smo delali...

Hmmm.....se vidi da sem za?etnik Embarassed
_________________
Ang
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 15.09.2005, 11:23    Naslov sporočila: Re: Minusi, plusi, žepne redovalnice.... Odgovori s citatom

Anglistka je napisal/a:
Evo za?etnica s še eno vrsto vprašanj Laughing

Kako je s temi žepnimi redovalnicami? A jih res ne smemo ve? uporabljati?? Niti na ?rno??

A lahko pišemo nenapovedan test?? A lahko koga nenapovedano vprašam??

Vsi poudarjajo, da je preverjanje znanja napovedano... Torej ne smem koga za kazen poklicati pred tablo in mu dati ocene?? Ali celotnemu razredu dati test za preizkušanje znanja??

Kaj pa doma?e naloge???

Za zdaj sem svojim u?encem povedala, da bom pri spraševanju pregledala tudi u?benike, delovne zvezke in zvezke in da bodo morali imeti izpolnjeno vse kar smo delali...

Hmmm.....se vidi da sem za?etnik Embarassed

No, vsi smo enkrat za?eli Zelo srečen
Za kazen prav gotovo ne smeš nikogar spraševati!!!!
Pregled u?benikov in delovnih zvezkov pa je zelo koristen. zate in za u?ence. Ti imaš pregled nad delom, oni pa vedo, da morajo delati sproti.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: sobota, 10.06.2006, 21:14    Naslov sporočila: odgovor Odgovori s citatom

Poglejte, anglistka ... Zaradi mene lahko učitelji sprašujejo nenapovedano, pišejo nenapovedane teste, lahko zaradi mene sprašujejo kazensko, ampak, to mi bo vseeno, dokler se bom učil, ko pa se ne bom, mi pa to ne bo vseeno ...
Sicer pa mislim, da je danes res preveč vse napovedano, ker poglejte, kdaj se dijaki(učenci) učijo ... DAN PRED PREVERJANJEM ... če bi pa spraševali nenapovedano, bi se pa celo leto ... ali pa pisni testi ... tudi dan pred testi se učijo ... zdi se mi, da šola danes sploh ni več to, kar je bila včasih (pred 15, 20 leti ...) sicer se še moja mami sprašuje, ali danes učitelji res tako malo zahtevajo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Primož
Administrator


Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54
Sporočila: 177
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: nedelja, 11.06.2006, 9:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Morda bi pa moralo biti spraševanje bolj 'življenjsko'. V službi se od mene pričakuje, da bom znal kadarkoli odgovoriti na preprosta vprašanja, vendar mi bodo dali čas, da se pripravim na težja (torej so na nek način napovedana).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Anglistka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 25. avg 05, čet, 11:15
Sporočila: 14
Kraj: MB

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 12.06.2006, 7:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja...no sej v bistvu sem ugotovila, da tiste, ki si zaslužijo "kazensko" nenapovedano spraševanje sploh ne kaznuješ, ker jim je vseeno. Potemtakem kaznuješ vse ostale, ki pa pridno delajo.

Najprej sem mislila, da se pa bodo morda počutili krive, ker so zakuhali nenapovedano spraševanje, pa ugotovim, da jim je tudi to vseeno...So pač krivi.

jaz sem potem spraševala napovedano, vsaj v 9. in 8. razredu. Pa še takrat se je našel kdo, ki je uro pač prešprical, da ni rabil odgovarjat.

Kar se tiče preprostih in zahtevnih vprašanj....Vse je preprosto, če se le učiš. Otroci pa cel semester zabušavajo, potem pa se en teden učijo....da stvar znajo cel en teden, potem pa dva meseca spet nič---
_________________
Ang
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
izupancb
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. sep 06, tor, 14:21
Sporočila: 9
Kraj: Teharje

SporočiloObjavljeno: torek, 12.09.2006, 16:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Otroke je treba seznaniti z roki ocenjevanja, tak je predpis. Ocenjevanje sledi, ko je snov bila preverjena. V mojih časih OŠ šolanja so bili sošolci za kazen vprašani snov zadnje ure. Zdaj tega na naši šoli več ni in prav je tako. Ocenjujemo znanje, ne vedenje.
Formalno je verjetno dovolj, če rečem npr.: "Jutri sprašujem." Je pa dostikrat mnogo več znanja, če učencu konkretno napovem ocenjevanje. Kot vsaka stvar, pa ima tudi to dobro in slabo plat. Predvsem pa se moramo potruditi, da se učenci angleščine čimveč naučijo pri pouku. Dejavnosti naj bodo take, da bodo aktivni.
V prostem času se srečajo tudi z angleško glasbo, angleškimi oddajami, delom z računalnikom, dostikrat v ang. ... Če to uspemo vključiti v pouk, jih pritegnemo, motiviramo in dosežemo, da imajo predmet radi. Takrat je manj težav. Če tudi to ne uspeva, so vzroki drugje (npr. manjvrednostni občutki, nezadovoljstvo s samim seboj, pomajkanje pozornosti...) in delujemo na tem področju.
_________________
izb
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 10:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zakaj pa se ne sme nenapovedano spraševat? zakaj je to kaznivo? mora res biti vse napovedano?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 16:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ocenjevat ni prav nenapovedano. Saj veš, točke in najboljše ocene, ki ti samo te omogočajo izbiro šole za naprej.
Tak je pač sistem, ki vzpodbuja tekmovanje in stremuštvo.
Preverjaš znanje lahko in celo moraš pogosto. Upoštevaj pa da je vsako tudi najmanjše pisno preverjanje administrativno vredno enako kot tisto za celo uro.

Ah, ne kompliciraj življenja. Po ciljih si označi, kdo kaj obvlada in veliko sproti utrjuj in ponavljaj pa bodo veliko znali. Ne obremenjuj otrok z domačim učenjem, premisli, ko daš domačo nalogo, koliko časa bo povprečen in koliko časa bo nalogo delal najslabši učenec. jaz po navadi naloge diferenciram: en del je za vse obvezen, ostalo pa za tiste, ki nimajo učnih težav.

Bomo morali razmišljat, kako bolj efektivno izrabit pouk.Marsikaj je nepotrebno in se da skrajšat ali uporabit kot dodatno znanje. Ni več čas za faktografijo ampak za uporabo znanja. Pri uporabi znanja si lahko pomagaš (kot tudi otroci doma naredijo) z vsemi učnimi pripomočki in knjigami.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 18:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še enkrat sem prebrala tvoje pisanje, začetnica.
Ne morem verjet, da sem prav videla: za kakšno kazen pa bi jih spraševala ali pisala test??
Saj niso v šoli zaradi kazni. Naučit jih moraš ti, zato hodijo v šolo.
Kakšen je smisel napovedanega spraševanja?
Smisel je, da se snov naučijo. Če jim boš dajala življenjske naloge in probleme, to kar bodo uporabili tudi v vsakdanjem življenju, bodo zadovoljni in se bodo radi učili. Nekateri se pa ne učijo, ker imajo osebne stiske, tudi lenoba je odraz neke stiske otroka - osebe. Radi delamo to, kar obvladamo. Takrat nam ni noben napor prevelik.
Ne vem, kako bi se ti počutila v kolektivu, kjer bi kar naprej vse nadzirali in stopnjevali pritiske. To ne bi bilo prijetno vzdušje. Če boš kar naprej vse pregledovala, ti bo ostalo premalo časa za pripravo zanimivih nalog. Tako delo pa meni res ne bi bilo v veselje. Veliko lepše je sestaviti zanimive naloge, tudi sama se kaj naučiš pri tem ... in delo postane zabavno, zanimivo, prijetno ... včasih kar hobi, učenci pa radi osdelujejo.
Večkrat je boljše ne reagirat na prvo žogo. Avtoriteto si pridobiš z zanimivim in strokovnim delom, takrat ti tudi učenci oprostijo kakšno tvojo napako, ker si tudi sama tolerantna. Saj si tudi ti zmotljiva, ali ne? Tudi papež je, ... in na napakah se učimo. Tako posatne življenje zabavno, zanimivo, prijazno.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stricM
Novopridruženi


Pridružen/-a: 1. apr 07, ned, 12:26
Sporočila: 1
Kraj: Idrija

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 7:33    Naslov sporočila: minusi, plusi, nenapovedane... Odgovori s citatom

Je že res tako, da nam nadrejeni počasi ukinjajo vse vzvode, s katerimi bi lahko marsikoga pripravili k delu.
Se spominjam svojih šolskih dni izpred 20 let. Imeli smo 4 ocenjevalna obdobja, male ocene (3 znaki - ocena) po tri napovedane teste na teden in še kakšnega nenapovedanega... Trikrat brez naloge - negativna ocena. Mene je ta način motiviral, saj nisem bil še dovolj zrel, da bi sam od sebe....

Ampak mi, ki smo se šolali pod enormnim pritiskom, stalno ogroženi (beri morali smo delati...) imamo danes pač veliko travm v življenju iz otroštva. Medtem, ko jih tile otroci, ki odraščajo danes, pa zagotovo ne bodo imeli. Navadili jih bomo na kampanjsko življenje... Mogoče pa je to tisto pravo:
moj dvourni predmet se tako učijo 6 krat letno, če jim ustno ocenjevanje napovem. 3x en dan pred testom in 3x en dan pred ustnim ocenjevanjem. Naj mi nihče ne trdi, da ta učenec to zna trajno....

Če bi danes ravnateljica rekla, da lahko pride na konferenco, tisti, ki si to želi.....

Kaj več pa kdaj drugič...

Vsekakor ZA male ocene, nenapovedane teste, 4 ocenjevalna obdobja in 3 napovedane teste tedensko. Če sem jaz to zmogel 20 let nazaj, ....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 17:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za izpit si se tudi pripravljal tri mesece (?) in potem nisi nikoli več povohal te snovi, razen, ko si jo pri delu potreboval.
Mislim, da je pri nas vse preveč učenja poznavanja podatkov, premalo uporabnega znanja, premalo interdisciplinarnosti.
Znanje je nepovezano, neuporabno ali pa ga učenci ne znajo uporabljati.
Učimo ali učimo se stvari, ki jih najdemo v vsakem učbeniku, v vsaki enciklopediji ....
Učenec si zna poiskati stvari, ki ga zanimajo. Premalo izkoriščamo te sposobnosti. Ko pa mu daš-mo preprosto nalogo, ki se nam zdi življenjska, je ne zna rešiti. Spomnim se učenca, ki ni znal ustno seštevati in odštevati do 100, preračunaval pa je tuje valute kot za šalo: iz DM v tolarje, lire, šilinge.
Spomnim se tudi, kako pišem seminarske naloge ali kakšen članek: uporabim vso možno literaturo., vse imam pred sabo.
Samo en izpit na faksu sem imela takšen, da sem lahko imela vse zapiske s seboj. naloge so bile sestavljene tako, da mi zapiski niso nič pomagali, če jih nisem predelala.
Vsi postanemo zelo inovativni, če smo motivirani. Pomoč prijatelju pri gradnji je (bila) samoumevna, nihče ni vprašal, koliko bo plačal. Ukvarjanje s hobijem lahko traja vse prosti čas ..... vprašanje je, zakaj nam ni učenje v veselje.
Učenje je zelo širok pojem. Učimo se marsičesa, šolsko učenje pa ni zanimivo.
Ali moramo vedno vse nadzirati in voditi in usmerjati in prisiljevati?
Zakaj ne bi razvijali veselja do učenja? In kako to narediti?
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 19:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jablana, zmeraj bolj občudujem tvoj sistem preverjanja in spraševanja v drugi triadi. Zakaj se od tebe kdo kaj ne nauči!!! Mi smo v šoli zato, da otroke naučimo, ne pa da starši doma cel teden (vključno z vikendi) ponavljajo, drilajo snov.
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pauline
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jan 07, sre, 18:17
Sporočila: 74
Kraj: Ljubljana - okolica

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 21:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V hčerinem razredu se otroci v večini primerov kar sami javijo.
Če bi bila učiteljica bi v taki situaciji naredila takole: Pri prostem ponavljanju bi največrat za odgovor pobarala tiste, ki so se javili in jih tako vzpodbudila k učenju in ponavljanju snovi, ki jo bodo vprašani čez nekaj dni.

In na koncu bi tudi to sprotno sodelovanje in znanje, ki ne bi bilo pod takim pritiskom kot na dan spraševanja), pripomoglo h končni, boljši oceni. Sploh takrat ko je otrok "med oceno".
Ne vem pa, če je po predpisih Embarassed .

Exclamation Pa še to bom poudarila: pri preverjanju je nujno potrebno uporabljati vprašanja in pojme, ki ste jih predhodno utrjevali, z njimi delali. Da ni potem na dan preverjanja (to je izrazito še posebej pri pisnih preverjanjih) nepotrebnih zadreg in stisk otrok.

Lpp Pauline
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 23:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Medve s sodelavko skupaj pripravljava vprašanja. Jaz navadno pripravim, ona pa potem detaljno pregleda, če so odgovori v učbeniku ali delovnem zvezku.
Ker nisva roboti, vsaka kaj pove v svojem razredu, kar druga v svojem ne. Odvisno je tudi od učencev, kakšno predznanje imajo in kaj jih zanima.
V pisno preverjanje dava vedno samo to, kar smo obravnavali in lahko učenec najde v učbeniku.
Pri ustnem preverjanju večkrat postavljam (tudi že med obravnavo nove snovi) vprašanja, na katera tudi jaz ne poznam odgovora. (ha ha ha). To jih vzpodbudi, da raziskujejo, da se počutijo kot odkritelji novih znanj. Tako je tudi zame pouk bolj zanimiv.
Taka vprašanja so npr.: Kaj imate doma na elektriko? Katere elektične naprave nima nihče doma? Kako prometna je vaša ulica? Koliko katerih vozil se je peljalo včeraj popoldan od 16. ure do 18. ure? Kako si to razlagaš? Katera ulica od vseh učencev je najmanj prometna in zakaj? Kaj imajo skupnega drevo in človek? Katere živali si našel pod desko na vašem vrtu? Kaj pomeni, če nisi našel nobene živali? ....
Eh, saj se ne spomnim, kaj vse se spomnijo učenci sami.
Ja, Pauline, nekatere učence zanima bolj elektrika, druge bolj o naravi .... vsak se ima priliko izkazati na tistem področju, ki ga ima raje ali ga bolj zanima. Zdi se mi, da tako razvijam tudi interese za področja, ki bi mogoče lahko postala poklicna usmeritev. Nihče nikoli ne bo znal vsega, fino pa je, če tisto, kar ga zanima bolj podrobno pozna.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 02.04.2007, 23:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem pozabila:
Najprej je ponavljanje, nato preverjanje, nato pisno ocenjevanje.
Medve s kolegico dava za preverjanje in ocenjevanje zelo podobne naloge.
Pri analizi preverjanja učenci vidijo, česa še ne znajo in se potem naučijo.
V začetku sva imeli problem: logično, da vse znajo, če dobijo potem podobne naloge. Pa sva hitro razčistili: smisel je, da se učenci naučijo in dobijo dobro oceno. Torej smo cilj dosegli. Analiza preverjanja pokaže, česa vse še ne znajo.
Saj iščemo vendar znanje!

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics