Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
IMAM OBČUTEK DA UČITELJICA .... Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bany
Novopridruženi


Pridružen/-a: 22. jun 06, čet, 14:10
Sporočila: 3

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 27.11.2006, 21:02    Naslov sporočila: IMAM OBČUTEK DA UČITELJICA .... Odgovori s citatom

Hčerka obiskuje 4/9 in nikoli nismo imeli težav v šoli. Sedaj pa z novo učiteljico nastopijo solze, odpor do šole... Velikokrat pojamra da jo učiteljico ne mara, da jo zafrkava, ji ne verjame, jo črni pred celim razredom...skratka otrok čuti da se do nje obnaša drugače kot do ostalih, kar jo boli in je skrajno nefer. Npr pri branju za oceno, je bila med 3 in 4 , prav tako sošolka in ko sta isto uro popravljali oceno, sta ponovno brali isto besedila, nakar je sošolka dobila 4, naši pa je rekla, da zdaj pač bere boljše ker se je v tem času že naučila napamet in ji ni popravila na 4. Ali pa domačo nalogo je delala z starejšo sestro, ni bila narejena pravilno in jo učiteljica obtoži da jo je pisala zjuztraj v razredu, čeprav ji mala pove da jo je delala doma. Zato dobi podpis, mi ga doma pokaže, in ga nisem podpisala isti dan, zato spet naslednji dan mala prijoka domov, da jo učiteljica ponovno pred celim razredom zafrkava da ni pokazala podpisa. Drugače je umirjen otrok, sošolke jo imajo rade, vem sama da mogoče še ni dojela da je 4 razred že čisto prava šola. Moti me predvsem odnos učiteljice do nje. Redno hodim na sestanke, učiteljica komentira, da pač otroci povejo doma drugače, kot je v šoli. Očitam si, da se mogoče ne znam pravilno postaviti za otroka, ker se bojim, da se bodo stvari obrnile še na slabše in jo bo imela še bolj na piki. Ali naj ji odločno povem, da je teh 3 mesecih ne pozna tako dobro, in da si je o njej ustvarila napačno mnenje ? Kaj pravite ? Hvala vsem za nasvet.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: torek, 28.11.2006, 7:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naj popravim tole - prava šola je od 1. razreda naprej in s takšnim odnosom naj bi starši pošiljali svoje otroke v šolo oz. jih na šolo že prej tako tudi pripravljali. Ločiti pa je treba med zastraševanjem pred šolo in pripravami nanjo!
Sicer pa svetujem, da se z učiteljico skušate dogovoriti za srečanje tudi izven rednih govorilnih ur, ker čutite, da se morate z njo nujno pogovoriti o težavah, ki jih opažate pri hčerki. Omenjene težave ji na korekten način predstavite tako, kot ste jih zasledili. Morda ne bi bilo slabo, da bi bila hčerka z vami in bi se pogovarjale v troje.
Je pa res, da deklica že prihaja v obdobje pubertete, ko postaja občutljivejša in morda vidi bolj črno, kot je v resnici.
Svetujem torej pogovor brez napadanja in obtoževanja, le predstavitev problema), in iskanje poti do boljšega počutja v šoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
kitekat
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40
Sporočila: 102
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: torek, 28.11.2006, 18:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam z Alenko@. Pogosto se dogaja, da starši in učenci mislijo, da se "prava" šola začne v 4. razredu s številčnimi ocenami. Za otroka se mi zdi ta prehod sicer precej težak: kar naenkrat številčne ocene, neposredno primerjanje med sošolci (z opisnimi ocenami je bilo to težje), zamenjava učiteljice ...

Predlagam, da se z učiteljico dogovorita za sprotno beleženje opažanj pri hčerki: ti jo vsak dan povprašaj o dogajanju v šoli in si stvari potem zapiši, piše naj tudi učiteljica. Mogoče povprašaj še kakšno sošolko, kako je bilo v šoli, kaj se je zgodilo, da dobite še trejo plat. Nato na gov. urah o tem predebatiraj z učiteljico. Videli bosta, kje se stvari razhajajo. Običajno je resnica nekje vmes... Potem se dogovorita za kakšno dobro strategijo: da bo npr. učiteljica pozorna na svoj odnos do hčerke, da se bo hčerka držala vseh dogovorov ...

Pri pogovoru z učiteljico se pa poslužuj dobre komunikacije na ta način, da najprej ponoviš za njo trditev kot npr.: " Vi torej mislite, da moja hčerka naloge prepisuje v šoli. Na podlagi česa to sklepate?" Itd. Predvsem ostani mirna, pokaži, da si pripravljena sodelovati v reševanju nastale situacije in daj vedeti učiteljici, da ti ni vseeno za otrokove občutke. Če bo učiteljica dojela, da ti ne gre le za zagovarjanje svojega otroka in da ne obtožuješ na vrat na nos le nje za nastalo situacijo, bo verjetno pripravljena sodelovati.
_________________
See ya
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 29.11.2006, 23:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Draga mama, verjamem vam, da ima hčerka težave s prehodom. To pa zato, ker poznam zmeraj več staršev, ki govorijo na glas o težavah prehoda v četrti razred. Kaj storiti, da jih ne bi bilo? Pravzaprav, ne vem. Sem učiteljica v prvi triadi, sin pa je letošnje leto prestopil prag četrtega razreda. Nekako sem bila seznanjena s potekom četrtega razreda in sem vedela, da bomo morali dati tako družina kot otrok vse od sebe, da bomo prehod nekako preživeli, pa vendar si nisem predstavljala tega v tej meri kot se dogaja zdaj.
Zdi se mi pomembno, da mu stojim ob strani, se pogovarjam z njim in sem mu ob neuspehih, kljub ogromnemu vložku dela, v trdno oporo. Vendar pa po drugi strani poskušam biti tako trdna, da vpričo otroka ne dajem prav njemu (to delam za njegovim hrbtom, ko govorim o tem z možem). Poskušam stopiti korak stran od problema, ga poskušam pogledati z učiteljevimi očmi. Otroku predstavim, kako lahko o tej stvari razmišlja druga odrasla oseba. Velikokrat v mislih primerjam svoje poklicno življenje z njegovim. Meni nihče ne krije hrbta. Ko naredim napako, jo moram sama preživeti in predelati.
Všeč so mi bili predlogi prejšnjih. Poskušala se jih bom držati tudi jaz, ko bom prišla na govorilne ure za svojega otroka. Trenutno me je prehod vrgel iz tira.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bany
Novopridruženi


Pridružen/-a: 22. jun 06, čet, 14:10
Sporočila: 3

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 10:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No skratka šla sm v šolo in se pogovorila z učiteljico. Saj moj namen ni bil napad nanjo, ampak da ji predstavil, kako se počuti moj otrok. Nikoli nism bila tip starša ki bi rekel, ne naša pa že ni taka. Ampak mnenja sem, da poleg vseh opisanih težav ob prehodu v 4.razred, mogoče nepotrebno še bolj oteži zadevo. In tudi jo določenim otrokom kar sem preverila še pri ostalih starših. Mislim, če že je pedagog, naj to tudi bo. Pogovorila sem se znjo, in pravi da pač otroci lažejo, goljufajo.... In da je naša mala pač bolj občutljiva, ker sem očitno tud jst bolj občutljive sorte... HALO!!!!
Videla ma je v življenju 3 x in zato ker ji povem kako se otrok počuti sem že občutljiva?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 16:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Katja, zelo me zanima, kaj opaziš v 4. razredu kot mama. Prosim, napiši, kaj ti -vam je tako zapletlo življenje.
Kako si kot starš predstavljaš, da boste morali dati vse od sebe ... uf, to pa me res zanima.
Prosim za bolj konkreten odgovor.

Hm, sama vem, da sem bila v vlogi starša totalno nebogljena, čeprav sem učiteljica. Ko si starš, ti nič ne pomaga poklic, to ni tako kot zdravniki, ki si pomagajo. Samo še bolj si izpostavljen.
Ampak mene zanima, kaj to pomeni, da boste morali dati vse od sebe ....najbrž to ni povezano z učitelji.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 17:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Katjino priporočilo se mi zdi zelo zelo uporabno. Torej: želimo pomagati svojemu otroku, zato se poskusimo držati čimbolj "nazaj", se izogibati obtožb. Ne zato, ker nimaš kaj za povedat ali ker kaj ne bi bilo res - ampak zato, ker obtožbe samo pogabljajo problem, otrok pa od tega ne bo imel nič. Zadostiš samo svoji notranji jezi - verjetno upravičeni - problem pa samo poglobiš. Torej, veliko mero potrpežljivosti, obisk magari vsak dan, vedno znova ponavljati tako, kot je napisala Katja. Vprašati, kaj pa zdaj... če je moj otrok res preobčutljiv in če laže in če je tak in tak, prosi jo za rešitev problema. In ta prošnja - ter predstavitev problema (ne odnosi med učiteljico in otrokom, pač pa otrokov problem), mora normalnega pedagoga spodbuditi k razmišljanju. Če pa obtožiš, zbudiš samo revolt in samoobrambo, ki ne pelje NIKAMOR. Ljudje smo pač taki.
Torej: ti si nemočna in jo prosiš za pomoč ...
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 17:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Včeraj, ko sem videla mamin zapis, sem vedela, da se bo po vsej verjetnosti sprožil plaz. Razmišljala sem, da bi spremenila identiteto oziroma se prijavila kot nekdo. Vendar sem po tehtnem razmisleku raje spremenila svoj odgovor in raje počakala, da me kdo kaj vpraša. Draga Jablana, upam, da ti ne bo žal, da si me sploh vprašala. Odgovor bo dolg.
Prvi šok je bil težka torbica (moj otrok je ob prihodu v četrti razred imel 20 kg, torba pa 6-7 kg). Komaj smo ga prepričali, da stvari pušča v šoli, ker je za to poskrbljeno. Drugi šok je sledil, ker pač doma nismo imeli učbenikov in delovnih zvezkov, ko smo po dveh tednih videli, kaj vse so snovno že vzeli. Seveda takojšnja sprememba plana, zvezki ne glede na težo torbe, takoj domov. Ob večerih so se namesto pravljic brali učbeniki (NIT, DRU) bral jih je sam. To delo sem mu naložila pa jaz - učiteljica - otrok sam pač tega ne bo delal, tako kot tudi staršem neučiteljem najbrž to ne pade na pamet (otrok se nauči v šoli, doma pa ponovi malo po zvezku). To za začetek. Ocene dobiva na ta način (kako naj rečem) dobre, odvisno od preizkusa in sistema točkovanja, včasih nižja od realnega znanja. Kar sem zapisala naprej, sem pametno zbrisala, saj se mi včasih zamegli pred očmi.
Raje ne govorim o otrocih, ki imajo slučajno težave pri matematiki.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 18:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala, da si pripravljena kaj napisat.
Zelo ti bom hvaležna, če mi napišeš ČIM VEČ.
vedno pravim, da je treba pogledat resnico iz zornega kota prizadetega ne iz svojega. šele takrat mogoče uvidiš problem, na katerega sploh nisi pomislil.
Ti kar piši, jaz pa bom pridno brala in ti razmislila.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 19:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vesela sem, da sem dobila v tej temi sogovornika, ki posluša. Do zdaj smo se med seboj pogovarjali le starši četrtošolcev.
Če želiš več, bi se mogoče pogovarjali preko e-maila, da mi lahko tudi ti prikažeš svoje stališče, ker domnevam, da si učiteljica v 4.razredu. Pa tudi jaz bom pisala brez zadržkov in brez misli, da je z mano nekaj narobe, ker razmišljam o tej temi tako javno, čeprav nimam pravih osebnih razlogov. Štartali smo namreč dobro. Vidim pa, da je odprtih več stvari.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 30.11.2006, 23:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti samo piši, jaz pa bom pridno brala in komentirala oz. razmišljala.
Končno ena odkrita beseda. Mislim, da je lahko debata javna (če ti želiš), vsekakor pa bova na koncu zaključke posredovali na ustrezno mesto, tudi sem seveda.
Upam, da se bova soočili z dejanskimi problemi in ne bomo leporečili.
Tudi se bom trudila, da ne bom solila pameti; tema me res zanima in res bi rada spoznala tudi odrkito drugo stran naše šole.
LP Mirjana

Moj mail: jablana@gmail.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: petek, 01.12.2006, 7:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Žalostna sem, če vidim, da nekateri, celo učitelji, mečejo vse otroke v isti koš - se ne splača dati v učilnico take opreme, saj vse polomijo ..., ne gre jim zaupati, saj lažejo in goljufajo ... Mad Sad
Upam, da bo bany skušala ravnati po Katjinih in admininih priporočilih in bosta z učiteljico prišli do skupne točke in začeli reševati problem.

Debata med Katjo in jablano bi pa že sodila v drugo temo, npr. Ali pravilno razumemo učne načrte ... ali Zakaj je sedaj učenec bolj obremenjen kot pred časom ... ali pa Ali se je res treba strogo držati ponujenega didaktičnega materiala ... ali pa Zakaj beremo pravilnike, kot da smo nepismeni ...
Tudi moje mnenje je, da ne gre, kot bi moralo. Na to pomislim npr. že ob dejstvu, da v 4. razredu poučujejo učitelji predmetne stopnje - pouk je razdrobljen, pregleda nad vsemi dejavnostmi in usklajevanja med njimi ni dovolj, zahteve so različne (visoke) pri več predmetih (poučujejo kar štirje učitelji) ... - pri devetletnih otrocih, ki so se komajda opismenili (ker rabijo veliko časa za to!), ki so se komajda uspeli naučiti poštevanko (pa rabijo za to več časa, kot je predvidenega v učbenikih)! In ki jih je potrebno v 4. razredu zlagoma začeti učiti oz. sistematično nadaljevati z navajanjem na uporabo učbenikov (SKLAD!!) in druge literature, ker so se na to do 3. razreda (8-letniki!) komajda začeli navajati. Saj drugače ne gre! Kot da ne bi poznali razvojnih potreb v določenem obdobju.
Ah, upam, da boste razumeli. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: petek, 01.12.2006, 9:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Alenka, hvala za napisano. Se strinjam.
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: petek, 01.12.2006, 16:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bi si še vseeno želela debate o šoku v 4. razredu.
Mislim, da je čisto vseeno, pod kakšnim naslovom se debata odvija, da bi le prisluhnili težavam. Saj je vsem jasno, da so na vsa vprašanja že nekje pripravljeni odgovori. Vseeno pa sploh ni slabo poslušat - brat do konca o težavah.
Včasih lahko probleme rešimo že samo z uvidom v probleme, čisto enostavne geste nam odpletejo življenje.
Če pa ste mnenja, da se ta tema zaključi ali preloži, bom tudi razumela.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: petek, 01.12.2006, 18:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Niti pod razno ni prav zaključiti debate - o prestavitvi teme sem napisala zato, ker bi si morali več povedati o temah, ki sem jih navedla kot možne ... Confused
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics