Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
23. Znanje za življenje
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: petek, 08.02.2008, 19:57    Naslov sporočila: 23. Znanje za življenje Odgovori s citatom

V vsakdanjem življenju moramo pogosto znati najti podatke in brati različne vrste besedil. Usposabljanje za iskanje, zbiranje in urejanje podatkov zahtevajo tudi veljavni učni načrti. Danes sploh ni več problem najti podatke, večji problem je izbiranje pravih podatkov - selekcija.

Meni osebno se zdi to ena pomembnejših veščin, za katere moram usposobiti svoje učence.
Po mojem skromnem mišjem mnenju, je iskanje in pravilna uporaba podatkov srž učenja, zato tej spretnosti pri svojem pouku dajem velik poudarek.
Učence na iskanje podatkov navajam med samim poukom in tudi z domačimi nalogami, pri čemer pa seveda tvegam, da bodo podatke iskali
starši namesto njih, kar seveda ni moj namen. Učencem zato raje kar pri pouku pripravim naloge tako, da morajo za rešitev najti podatke.
V četrtem razredu je to v prvi vrsti učenje uporabe učbenika. Možnosti je več!

Včasih na tablo zapišem povzetek nove učne teme, kjer manjkajo ključne besede. Učenci besedilo prepišejo v zvezek. Nato natančno preberejo snov v učbeniku in z njegovo pomočjo poskušajo besedilo dopolniti. Skupaj preverimo, če so vpisali ustrezne besede in pojasnimo morebitne nejasnosti.

Naslednji način je, da zapišem naslov učne teme in stran v učbeniku ter vprašanja povezana s temo. Odgovori so pravzaprav razlaga učne snovi! Odgovori se skrivajo v učbeniku. Učencem, ki potrebujejo pomoč, pomagam pri iskanju in oblikovanju odgovorov tako, da jim pomagam pri branju ali jim nudim klasično razlago.

Včasih morajo izpisati definicije - razlago posameznih pojmov, ki se skrivajo v posameznih odstavkih, drugič spet prerisati shemo in jo ubesediti.

Spodbujam tudi uporabo slovarjev. Kadar učenci ne poznajo pomena besed, jim svetujem pogled v slovar in običajno skupaj poiščemo pomen.

Tako se učijo učenci iskati podatke pri rednem pouku.

Pri dodatnih nalogah, ki jih omenjam v prejšnjem zapisu pa iskanje podatkov iz iskanja po učbeniku in učnih listih, razširimo še na druge vire: razgovor - intervju, leksikoni, slovarji, enciklopedije, svetovni splet… O teh nalogah pa več v naslednjem zapisu.

Lep pozdrav Zelo srečen
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics