Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
12. Omogočimo načrtovanje tudi učencem
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: sreda, 26.12.2007, 21:31    Naslov sporočila: 12. Omogočimo načrtovanje tudi učencem Odgovori s citatom

Ko sem v priročniku 50 korakov od teorije do prakse dobre šole. Anderson, Jim.(1997) prebrala, da je učinkovito, če učencem predstavimo, kaj jih čaka v tednu, ki sledi in jasno določimo, kaj je učiteljevo delo in delo učencev, se mi je posvetilo. To bom naredila tudi jaz!

Pri svojem pedagoškem delu pogosto izhajam iz lastnega doživljanja in sprejemanja stvari. Torej, če jaz ne maram presenečenj, kot je npr. to, da pri malici izvem, da popoldne nadomeščam sodelavko, ki je ostala na bolniški, jaz pa imam že do zadnje sekunde splanirano, kaj bom – bi delala popoldne, lahko sklepam, da tudi učenci ne marajo, da tik pred zdajci izvedo kaj jih čaka pri pouku.
Meni npr. ni težko nadomeščati odsotne sodelavke, če to vem kakšen dan prej in se na nadomeščanje lahko pripravim. Zato sem predvidevala, da bodo učenci bolje in lažje delali, če bodo na vsebine pripravljeni in bodo imeli čas o njih razmisliti ter načrtovati, kaj bi lahko oni o napovedani vsebini pripravili.

Pripravila sem si obrazec za tedenski načrt, ki se nahaja na tejle povezavi Tedenski načrt

Vpišem kratek naslov vsebine pri posameznih predmetih ter opišem cilje teh vsebin v učencem in staršem razumljivem jeziku pod rubriko Kaj moram znati. V zadnjo rubriko vpišem naloge, ki jih bodo morali v rešiti: strani v učbeniku, naloge v delovnem učbeniku, naslove UL…

Sledi tabela v katero učenci sami vpisujejo, kaj morajo še narediti, da bodo opravili svoje dolžnosti.

Opozorim jih tudi na posebnosti v tednu (dnevi dejavnosti, preverjanja, ocenjevanja) in ponudim možne dodatne naloge.
Na koncu pa je del za samoevalvacijo, kjer se po koncu tedna podpišemo vsi: učenec, učitelj in starši.

V petek jim načrt predstavim, preko vikenda pa učenci pripravijo evalvacijo minulega tedna, ki jo v ponedeljek, pred začetkom pouka, pregledam in tako hitro ugotovim, kaj je bilo učencem všeč in kaj jim je povzročalo težave.

Jaz, moji učenci in starši smo s takim načinom seznanjanja z nalogami in cilji zadovoljni.

Kaj pa vi? Sporočite, kaj pa vi menite o tem!

Lep pozdrav
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics