Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
14. Kako obikujem(o) navodila za delo?
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: torek, 01.01.2008, 21:55    Naslov sporočila: 14. Kako obikujem(o) navodila za delo? Odgovori s citatom

Včasih se resnično namučim, da navodila oblikujem tako, da so kratka in hkrati dovolj izčrpna ter učencem razumljiva.

Po kakšnem tednu takega načina posredovanja navodil, so učenci dobro osvojili sistem zapisa in kratice ter okrajšave, ki sem jih uporabljala pri tem.
Na začetku so veliko spraševali, tako da sem že skorajda obupala, da bo zadeva stekla! A sem na mojo srečo in tujo žalost dokaj trmasta in vztrajna,
kar se je obrestovalo. Učenci so osvojili splošna pravila za branje in uporabo takih navodil, zato vprašanj skoraj ni več.

Splošna pravila za delo po navodilih s table Današnja ponudba:
- naslov vsebine in stran v učbenika vedno prepišemo v zvezek, prav tako vprašanja na katera iščemo odgovore
ter morebitna besedila, ki so na prosojnicah ali drugi tabli,
- UL omenjeni na tabli Današnja ponudba so vedno na istem mestu (pri nas na katedru) in jih lahko sami vzamejo kadarkoli,
- kadar je zapisano SAM delajo tiho in sami, kadar piše SKUP se lahko brez vprašanja presedejo in sodelujejo s sošolci
(jasno tako, da ne motijo nikogar)
in kadar VSI morajo sesti nazaj na svoja mesta in pozorno sodelovati pri skupnem delu,
- učenci, ki ne vedo, kako in kaj delati, prosijo za pomoč pri delu sošolca oz. opozorijo učitelja, vendar spet tako, da ne motijo drugih.

Kaj je torej zapisano na stranski tabli Današnja ponudba? Skupna navodila za cel pouk:
- kratica predmeta in naslov učne vsebine,
- naloge npr. stran v učbeniku, delovnem učbeniku, naslov UL…,
- kratka navodila za delo,
- kratica organizacije dela s časovnico.

Joj, koliko besed se je že nabralo. A verjamete, da je mnogo lažje tak pouk izvajati, kot pa opisovati?! Naj bo za danes dovolj!

Upam, da si zdaj vsaj približno predstavljate naš pouk. Kako poteka ura »po navodilih« pa bom zapisala naslednjič…
Prosim, vprašajte, če se vam zdi opis nejasen in če vas seveda zanima!

Lepo vas pozdravljam!
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics