Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
testi, minimalna in temeljna znanja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pikapokica
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53
Sporočila: 70

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 9:25    Naslov sporočila: testi, minimalna in temeljna znanja Odgovori s citatom

Kaj upoštevate pri težavnosti in vrstah nalog za test?

Učim dva tuja jezika, in učni načrt minimalna ter temeljna znanja opiše preveč ohlapno, da bi bil ta opis učitelju začetniku lahko v kkašno konkretno pomoč.

Sami določate ti dve vrsti znanj za vaš predmet ali so vaši standardi usklajeni s kolegi, ki na vaši šoli poučujejo isti predmet?

Kakšen nasvet za sestavljanje testov?

Hvala in snežen pozdrav Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 14:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri nas upoštevamo tisto osnovno pravilo, da mora biti nalog (točk), ki zahtevajo doseganje minimalnih standardov toliko, da učenec, ki reši le te naloge lahko doseže pozitivno oceno. Večina nalog je na zahtevnosti temeljnih znanj. Pogosto dodamo tudi selektivno nalogo t.j. tako, ki zahteva višji nivo znanja. S pomočjo te lahko učenci pišejo odlično tudi, če so kakšno zadevico prej rešili napačno.
Verjetno ni treba poudarjati, da si naloge na testu sledijo po težavnosti od najlažjih do najtežjih in da vsebujejo različne tipe nalog (povezovanje, označevanje, dopolnjevanje. samostojni odgovori, utemeljevanje...)
Če si sama, potem si pač sama določiš, kateri standard in kako boš preverjala - kriterij zanj (kaj pričakuješ od učencev), sicer pa se je zelo koristno uskladiti s kolegi na šoli. Mnogokrat so prav neusklajeni kriteriji za isti standard vir težav!

Upam, da bo tole kaj v pomoč.

Lep pozdrav
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pikapokica
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53
Sporočila: 70

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 16:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala, je pomagalo, zdaj bi navedla samo še konkreten primer, da vidim, če prav razumem:

minimalni standard je npr. vstavljanje glagolov v sedanjiku v različnih osebah, temeljni standard pa bi bil, da učenec sam tvori stavke v celoti v sedanjiku? Če preverjamo sedanje oblike glagolov?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, tole pa ne bo več moje področje, ker ne poznam standardov za tuje jezike.
V primeru, da imaš npr. minimalni standard: prepozna pravilne oblike glagola potem je dovolj, če učenec prepozna pravo obliko glagola in ga zgolj označi (podčrta, obrkoži) Kar pomeni, da mora biti naloga oblikovana tako, da mu ti ponudiš oblike, učenec pa označi/izbere pravo. Če je standard: pozna pravilne oblike glagola jih lahko preveriš z dopolnjevanjem in se mora učenec spomniti ustrezne besede...
Vsekakor pa pravilno razmišljaš. Upoštevaj taksonomske stopnje, saj se jih verjetno še spomniš... Učenec vsebine: spozna, pozna, razume, uporabi, analizira, povzema, vrednoti Zelo srečen

Lep dan še naprej Wink
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
pikapokica
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53
Sporočila: 70

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najlepša hvala za hitro in učinkovito pomoč ter lep dan in še lepši in čim manj naporen teden Nasmeh
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 18.11.2007, 17:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen Zelo srečen Zelo srečen , malenkost! Za tako učinkovitost bo pa malo krivo vreme Laughing
Kaj naj človek počne drugega med prvim sneženjem, kot sedi za računalnikom Wink

Tudi tebi želim čimbolj miren in prijeten nov delovni teden Cool

Lep pozdrav
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
zvezdica
Novopridruženi


Pridružen/-a: 18. dec 07, tor, 14:50
Sporočila: 2

SporočiloObjavljeno: četrtek, 03.01.2008, 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Embarassed Po porodniški začenjam znova poučevati v 4. razredu devetletke. Prosila bi vse, ki mi lahko posredujete informacije glede sestave testov za posamezne predmete, zlasti za naravoslovje, družbo in slovenščino.
Prosim, pomagajte s primeri!
Iskrena hvala! Razz
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics