Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Vprašanja strokovnjakom

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Motnja selektivnega mutizma Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: sreda, 03.10.2007, 20:43    Naslov sporočila: Motnja selektivnega mutizma Odgovori s citatom

Zanima me, na koga se lahko obrnem po nasvet za delo z učencem z motnjo selektivnega mutizma.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 04.10.2007, 8:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Upam, da se bo kdo javil. Zaenkrat objavljam nekaj linkov, kjer se lahko pozanimamo o tem.

http://www.nebojse.si/forum/index.php?PHPSESSID=5cce787be0fca4c7ef718288cd65dcc5&topic=679.0

http://www.viva.si/clanek.asp?arhiv=1&id=1195

http://www.najdi.si/trident/quickpreview.jsp?q=selektivni+mutizem&qpts=918&rn=14422342 - tole je predogled predstavitve, ki je morda še najbolj pregledna.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jana Potočnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37
Sporočila: 69
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 04.10.2007, 13:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljena,

sem malo pogledala po Internetu in našla stran www.nebojse.si Tu je ena debata namenjena prav tej motnji. Prilagam povezavo. Napisane so konkretne izkušnje, upam, da bo v pomoč. Navedena je celo ena diplomska naloga na to temo.
http://www.nebojse.si/forum/index.php/topic,679.0.html

Veliko sreče pri iskanju ustreznih podatkov.

LP
Jana
_________________
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: četrtek, 04.10.2007, 14:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala, da sta vskočili in skušali pomagati, a upala sem, da se bo oglasil kdo iz društva s čisto konkretnim predlogom oz. imenom (splošne informacije sem že "počrpala").
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
skumavc
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 23. nov 06, čet, 20:46
Sporočila: 5
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 08.10.2007, 19:39    Naslov sporočila: Pomoč iz društva Odgovori s citatom

Pozdravljena, sicer nimam informacij iz prve roke, ampak en predlog diplomske naloge na to temo (od sošolke s faksa):
AVTOR................... : Bergauer, Simona - avtor
ODGOVORNOST............. : Jelenc, Dora - mentor // Kastelic,
Lidija - komentor
NASLOV.................. : Pomoč otrokom s selektivnim mutizmom v osnovni
šoli : diplomsko delo
IMPRESUM................ : Ljubljana : [S. Bergauer], 2005
FIZIČNI OPIS............ : 97., [16] str. pril. , 30 cm
PREDMETNE OZNAKE........ : speech defect // behaviour //
mutism // govorna motnja // vedenje // molčečnost
PREDMETNE OZNAKE........ : // mutizem // pomoč otrokom
UDK..................... : 376.36(043.2)
UDK ZA STATISTIKO....... : 37
VRSTA GRADIVA........... : monografska publikacija, tekstovno gradivo,
tiskano, 2.11 - Diplomsko delo
COBISS.SI-ID............ : 6395977

Dobiš pa jo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani.

LP
Grega
_________________
Grega Skumavc
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 08.10.2007, 20:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala tudi za tole info.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: torek, 09.10.2007, 16:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj te pa sploh zanima s tem v zvezi?
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: torek, 09.10.2007, 17:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ocenjevanje (številčno).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
skumavc
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 23. nov 06, čet, 20:46
Sporočila: 5
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.10.2007, 11:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ocenjevanje mora v (predvidevam, da večinski šoli) seveda potekati v skladu s pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja. Z individualiziranim programom pa se lahko določijo individualne prilagoditve pri preverjanju in ocenjevanju znanja za tega učenca, z ozirom na njegove težave. Učitelj naj ima za številčno ocenjevanje pripravljen kriterij za učenca, preko katerega se lahko razbere učenčevo dejansko znanje na različnih taksonomskih stopnjah.

Upam, da je bilo kaj v pomoč...
_________________
Grega Skumavc
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: četrtek, 18.10.2007, 5:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pravzaprav je dobrodošlo vsako razmišljanje, a ta trenutek se mi zdi stvar zelo zakomplicirana (namreč ocenjevanje).
Priporočeno je ocenjevanje pisnih izdelkov, zagotovo pa na ta način ni mogoče ugotoviti vseh znanj, ki jih lahko bolje (in lažje) spremljaš z ustnim preverjanjem in ocenjevanjem (npr. problemska znanja, zmožnost usklajevanja mnenj, utemeljevanje, dramatizacija ...). Problem je tudi ocenjevanje aktivnosti, ki jih učenec ne izvaja, a so predvidene z učnim načrtom in jih sicer ocenjujem (pa ne gre samo za tiste, ki zahtevajo verbalno izražanje).
Ni tolikšna težava oceniti pisni izdelek, gre za vprašanje, kaj iz teh ocen potem tudi dobimo. Pri ustni oceni lahko napišeš, da nekaj pač ni, ker ..., številčne pa je potrebno tudi povzeti (narediti zaključno oceno). In ocena vendarle ne more biti zgrajena le na podlagi ocen (pretežno) pisnih izdelkov! Ali pač?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sobota, 20.10.2007, 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da si moraš pripraviti učne cilje po taksonomskih stopnjah in potem lažje pripraviš opisne ocene za posamezen predmet.
Moje mnenje je, da je pri učencih s posebnimi potrebami nujno upoštevati napredek.
Napredek ni premočrten, (spomnimo se, kako dojenček kak mesec raste, naslednji pa se debeli, včasih pa tudi oboje). Zato jaz dam pri učencu s posebnimi potrebami prednost področju, kjer je trenutno uspešno, kjer hitreje napreduje. Tako dobi otrok vzpodbudo in raje dela tudi ostalo.
Včasih je napredek viden, včasih pa ne. Šele čez nekaj časa napravi preskok iz ne-znanja v boljše znanje.
Mislim, da so taksonomske stopnje pravo merilo za ocenjevanje, vsaj v veliko pomoč so ti lahko.
Mogoče sem kaj pomagala.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 5:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse to drži. A če je komunikacija okrnjena, znanja ni mogoče preveriti in oceniti po vseh stopnjah.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zato pa ne bo imel odlične ocene pa tudi neocenjen ne bo.
Kdo pa obvlada vse učne cilje s prve?!
Starši bodo veseli in zadovoljni, če bo izdelal razred.
S tega vidika mislim, da je ocenjevanje s številko neprimerno: učenec učne cilje doseže ali jih pa ne.
Višje stopnje so vsekakor zahtevnejše. Ponekod jih bo dosegel, ponekod ne.
Pri taksonomiji učnih ciljev se lepo vidi primanjkljaj v sposobnostih.
Starši tudi razumejo , zakaj je ocena zd ali db in ne odl, čeprav so se vsi maksimalno trudili.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 22.10.2007, 19:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Povedala si trditev, ki je meni zelo blizu in jo kar naprej zagovarjam: učenec cilje (standarde - po novem pričakovane dosežke) doseže ali pa ne (delnega dosežka ni - je le bolj ali manj uspešen pri tistem, kar je pač dosegel). A to velja na splošno, ne le za tega otroka.
Res pa s taksonomijo ne morem prikazati učenčevih sposobnosti, lahko prikažem le to, kar uspem "izmeriti". Velik del sposobnosti ostaja skritih zaradi omenjene motnje (način razmišljanja, izkazovanje zamisli in utemeljevanje, sposobnost sodelovanja v timu ...).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 25.10.2007, 16:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Alenka!
Saj višje taksonomske stopnje vsebujejo prav analizo, sintezo, povezovanje, organizacij svojega znanja, uporaba....
otrok pač ne bo napovedovalec ali igralec v gledališču, bo pa lahko odličen znanstvenik, morda celo izumitelj.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Vprašanja strokovnjakom Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics