Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Prenova učnih načrtov Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: četrtek, 10.05.2007, 16:03    Naslov sporočila: Prenova učnih načrtov Odgovori s citatom

Kaj menite drugod po Sloveniji o predlogih za prenovljene učnie načrte? O tem, da snov iz višjih razredov prestavljajo navzdol v nižje?
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: petek, 11.05.2007, 7:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kje lahko preberem več o tem, da bo bolj oprijemljivo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
kitekat
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. jul 06, pon, 18:40
Sporočila: 102
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: petek, 11.05.2007, 7:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ravno včeraj je naneslo na to debato pri matematiki v 2. razredu. Sicer sem samo nadomeščala - letos nisem razrednik, ampak je bilo hitro jasno, da bodo pri marsikaterem učencu precejšnje težave že s seštevanjem do 100 brez prehoda. Saj ne rečem, da posamezniki ne bi bili sposobni seštevati s prehodom, kot se baje obeta, vendar se mi zdi, da bo res zmešnjava...

Zdi se mi, da je v tem obdobju lahko zelo velik razkorak med učenci: nekateri še številskih predstav do 100 nimajo usvojenih, drugi pa brez težav seštevajo in odštevajo tudi čez 100. Zato je po moje najbolje ostati nekje vmes - pri računanju brez prehoda, pri tem pa z notranjo diferenciacijo poskrbeti za vse učence.
_________________
See ya
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: petek, 11.05.2007, 7:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slišim za spremembe, toda - kje so zapisani konkretni predlogi?
Kitekat, strinjam se, mlajši učenci se v razvoju MOČNO razlikujejo, si jih dobro opisala. Ne pozabimo tudi na velike razlike pri vzpodbudah iz okolja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
majmatej
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 6. sep 06, sre, 20:33
Sporočila: 8

SporočiloObjavljeno: petek, 11.05.2007, 9:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Menim, da bi morali dati v prvi triadi več poudarka BRANJU in PISANJU. Tudi lepopisu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sobota, 12.05.2007, 6:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mi smo imeli študijsko in smo tam dobili na vpogled prenovljene učne načrte. Nekateri predmeti že zapisani npr. SPO, MAT, drugi še ne čisto. Še čakajo ali pa so si vzeli več časa za premislek, da lahko vnašajo naše spremembe - upam. Pri MAT totalni preobrat (snov iz višjih razredov navzdol) in tudi pri SPO je k vsaki temi dodan zraven obstoječih vsaj en cilj, če ne več, iz četrtega razreda (npr. skelet, notranji organi, možgani ...).
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: sobota, 12.05.2007, 8:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prenovljeni učni načrti so v celoti in v elektronski obliki tudi v spletnih učilnicah ZRSŠ, ki bodo za učitelje dostopne oz. "uradno odprte" po 20. maju. Najdete jih na tejle povezavi http://info.edus.si/studijske/
Svetovalci bi vam morali na študijskih skupinah dati vstopno geslo, sicer pa jim pišite pa vam ga bodo posredovali. Je kar kaj zanimivega videti Shocked

Lep pozdrav
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: sobota, 12.05.2007, 13:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za informacijo. Nisem bila na študijski, pa sem "uradno" premalo na tekočem.
Tole, kar berem tule zgoraj in kar sem do sedaj ujela, bo po mojem mnenju postavilo pred učitelje in učence (in starše) hude zahteve.
A kot rečeno, najprej se moram bolje informirati. Si ze urejam vstopno geslo ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: četrtek, 21.06.2007, 14:53    Naslov sporočila: Javnost in učni načrti Odgovori s citatom

Po e-majlu sem dobila tole pismo. Objavljam ga v celoti. Prosim za komentarje!

Citiram:
Zdi se mi prav, da tudi javnost ve, da se prenavljajo učni načrti.

Nova vlada meni, da otroci premalo znajo, zato so učnim načrtom dodali kar precej snovi, oz. po domače povedano, so precej učne snovi premaknili en razred nižje. Popravljam: nameravajo zelo v kratkem in po hitrem postopku premakniti. Zato da bi upravičili poseg v šolski učni načrt, so "vključili" tudi učitelje. Pri nas smo imeli 50 minut časa, da pregledamo vse učne načrte za prvo triado, se pravi 50 minut časa za 18 načrtov proučiti, primerjati, predlagati spremembe, prebrati dooolgo anketo in jo tudi izpolniti. Vsakemu laiku je jasno, da je to naše sodelovanje pač samo zato, da lahko odkljukajo sodelujoče, ni pa namenjeno resničnemu sodelovanju - enako kot se je dogajalo pri uvedbi devetletke. Pogovarjala sem se z več učitelji iz različnih koncev slo in povsod je bilo zelo podobno. Večina učiteljev se s predlaganimi spremembami ne strinja. Imamo sicer možnost internetnega sodelovanja oz. prispevanja svojega mnenja (kar sem sama prebrala, so učitelji vsi proti spremembam, na vseh srečanjih v živo, kjer sem sodelovala so tudi ogorčeni in nezadovoljni), vendar glede na pretekle izkušnje, dvomim v merodajnost ali realno upoštevanje le-tega (internetnega pritoževanja namreč). Javnost do tega menda nima pravice glasovanja, saj o spremembah niti ve ne kaj dosti, niti se očitno javnost vladi ne zdi primerna za to, da bi jo kaj dosti seznanjala s tem, saj se spremembe sprejemajo na hitro.

Snovalci sprememb trdijo, da so zmanjšali število ciljev, ki jih mora otrok doseči. V prvih treh razredih je resnica taka, da so po dva cilja slovnično združili v enega samega, pa še kakšnega dodali. Ves čas učitelji tulimo, da so sicer reči, ki jih v posameznih razredih učimo,lahko primerne otrokovi stopnji, vendar da jih je preveč, da bi jih lahko kvalitetno utrdili, da bi se otroku usedli v njegovo bistvo, da vse snovi lahko zgolj na hitro obravnavamo, časa za kaj več pa ni. Tako se otroci naučijo večino reči na pamet, za en teden ali dva, potem pa reči pozabijo. Dolgoročno ne znajo prav dosti, kar se izkaže tudi na mednarodnih testih. Ker nimajo dobrih, utrjenih osnov, ne morejo graditi neke širine, vsaj sama tako menim. Obstoječim učnim načrtom pa dodajajo snov! Prestavljajo jo en razred nižje, otroci so pa eno leto mlajši. Kako se bo otrok lahko naučil še več, če še sedaj večine reči ne razume, ne poglobi znanja, ampak zgolj memorira detajle (celjski ravnatelj, ki je odstopil zaradi razmer v šolstvu, jih je označil za papagajsko učenje in zelo se strinjam z njim)!?
Če povem samo primer, ki me zelo bode v oči: učenje ali ne-učenje črk, branja in pisanja, naj bi bilo premaknjeno iz 2. v 1. razred, ali vsaj naj bi bila možnost za to po izboru šole, učenje seštevanja do 20 s prehodi vred naj bi bilo v 1. razredu, v drugem do 100 s prehodom, v tretjem razširitev do 10.000 . Decimalke naj bi se začele v 3. razredu , ker so tam deli celote, ki sodijo zraven, če pa se učitelje vpraša, so pa še deli celote odveč.... Okolje je nabutano z mnooožico fizike, snovi je preveč, naravnih okolij pa skoraj ni...skratka, stroka je zgrožena nad predlogom sprememb. Sami pa ne moremo nič, tako kot pri uvedbi 9-letke nismo mogli nič.

Prosim starši, zahtevajte vpogled v spremembe učnih načrtov. Za vaše otroke gre!!! Tudi za tiste, ki so zdaj stari eno leto ali manj.

Naj vam povem, da so tudi sicer v šolstvu predlogi sprememb zelo kruti za otroke. Plačevali naj bi nas, po domače povedano, po glavah, po številu učencev, ki jih učimo. Jasno je, da si bodo šole prizadevale imeti čim več otrok v razredih, da bodo male šole dobesedno izumrle, ne v desetih, ampak v petih letih. Takih sprememb je še več, pa v bistvu še učitelji težko pridemo do podatkov, kaj nameravajo, ker jih pošiljajo samo ravnateljem. Špara se pa na otrocih. Na vaših in naših otrocih. Ljubljana bo ukinila nadstandard ene cele vzgojiteljice na razred. Jankovič hoče stadion namesto kvalitetnega izobraževanja. Namesto da bi se vzgojiteljica v polnem delovnem obsegu uvedla še v 2. razred ali vsaj cel čas vzgojiteljica v 1. razredu po celi slo, se je ukinja pol v prvem. Skratka, kako si predstavljajo, da se človek lahko polno posveti vsakemu otroku, če jih ima neprestano 28 v razredu ? Kako lahko o vsakem otroku sploh ve, kaj dela in čuti? Normativi so grozljivi. Izgovarjajo se na Evropo. Edina reč, v kateri smo res dobri, so bili normativi, zdaj moramo Evropo ujeti, ne bo ujela ona nas, mi gremo dol k njej, saj moramo biti podn v edini reči, kjer smo bili res fajn.

Malo sem se razpisala, ampak povem vam, morate vedeti! Prosim, vključite se vsaj v spoznavanje sprememb, le tako boste imeli čisto vest pred svojimi otroki, da ste zanje storili vse. In iz izkušenj vam povem, če je otrok v totalnem stresu v šoli, trpi cela familija. Ni druge šanse. Omogočite mu zgledno in normalno šolanje. Edino tako bo kaj znal poglobljeno in z razumevanjem.

p.s.: učiteljice, prosim še vašo pomoč, mnenja in pobude, pa seveda informacije o ostalih spremembah in predlogih

Konec citata
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: torek, 26.06.2007, 5:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pojdi na tole stran. Skoraj vse piše: http://www.dnevnik.si/kolumne_komentarji/komentarji/253321/
Več bi lahko prebrala v forumih spletne učilnice študijskih skupin, čeprav so (bili) okleščeni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: torek, 26.06.2007, 6:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, saj sem prebirala. In ravno to me mori, so okleščeni, se pravi, da se ne da pogovarjat odkrito in odprto. In vabim in vabim na naš forum, pa ne gre ... Sad
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: torek, 26.06.2007, 6:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolegice s(m)o se izmozgale tam, saj verjetno opaziš, kako majhen je obisk tule v zadnjem mesecu ali nekaj več. Če ne bi bila zaradi višje sile v tem času doma, se sploh ne bi uspela aktivno vključevati - že samo branje vzame veliko časa, kaj šele če kaj napišeš .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: torek, 26.06.2007, 7:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo zastopim! Upam le, da bo v jeseni, ko boste nabrale nekaj moči, čas tudi za kakšno debato!
Imej se prijetno in skušaj napolniti baterije do vrha!
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Supra
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. avg 07, ned, 22:48
Sporočila: 16
Kraj: Radlje

SporočiloObjavljeno: sreda, 12.09.2007, 17:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Popolnoma se strinjam, Admin. Finta je samo v tem, da na študijskih pač sedimo in moramo nekaj pisati, predstavljati in se delati, da odkrivamo Ameriko. Vsak učitelj sam ve, kakšni so njegovi učenci, kako podajati učno snov, da bodo največ odnesli, koliko domače naloge dati, katero težavnostno stopnjo upoštevati... Vsak dober učitelj ima dela čez glavo tudi v popoldanskih urah (beri= ni časa za družino), potem pa mora še sedeti na brezplodnih razpravah. Itak vse gre nazaj. Nekaj smo premaknili višje, nekaj nižje, zdaj pa tiščimo vse spet nazaj, kjer je bilo prej. Pametni so uvedli 10-stopenjsko ocenjevanje, pa smo potem zopet šli nazaj. Pa še in še ... V tem času pa so učiteljem sprali možgane, zdaj pa imam občutek, da bi jim radi sprane zopet postavili v prvotno pozicijo. Pa ne samo to! Blazno veliko referendumov premore naša država, a za uvedbo devetletke staršev pa ni vprašal nihče. Morda je krasna zadeva za učence razredne stopnje. Kaj pa na predmetni? Srednje šole, ki niso drastično sprejele novitet devetletke, pričakujejo, da bo osnovnošolec prišel k njim vsaj s temeljnim poznavanjem tistih podatkov, ki spadajo v splošno izobrazbo. Morda bo res znal napisati prošnjo. Vprašanje pa je, če bo vedel, katerega leta je bila natisnjena prva slovenska knjiga. To drugo, oprostite, pa se meni zdi dosti bolj pomembno. Res je, da se to najde v vsaki knjigi, leksikonu ... Ampak sramotno je, da bo moral Slovenec brskati po leksikonih, da bo končno našel podatek, kako se je rodila slovenščina. Več avtonomnosti učitelju! Vsak učitelj se zaveda, da oblikuje osebnost ter da starši teh otrok od učitelja pač nekaj pričakujejo. Dajmo se ravnati po stari kmečki logiki. Veliko nam bo prihranjenega. Ne bomo stran metali čas, ki bi ga za učence in pripravo na pouk lahko pametneje izkoristili.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 12.09.2007, 18:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, jaz sem pa kar zadovoljna, da se učitelji velikokrat jezimo in bentimo, potem pa pametno naredimo po svoje Zelo srečen
In kako vemo, da imamo prav? Še leta kasneje srečujemo uspešne ljudi, ki so seveda zrasli iz naših nadebudnežev.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics