Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Spletna učilnica Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 13:57    Naslov sporočila: Spletna učilnica Odgovori s citatom

Pri obisku kolegice na eni od naših šol sem imela priložnost pokukati v njeno spletno učilnico. Mojemu navdušenju nad možnostmi, ki jih ponuja, ni bilo konca (spet mi je bilo žal, da sem že out! Crying or Very sad ).
Verjetno vas je veliko, ki ta način dela uporabljate, prosim, posredujte svoje dragocene izkušnje. Seveda pa tisti, ki vas tudi firbec matra, vprašajte! Upam, da se bo razvila uspešna debata! Razz
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 16:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi v drugem razredu imamo svojo spletno učilnico. Ni ne vem kaj, vendar je za začetek. Gor imam obešenih nekaj slik kot pripomoček za preverjanje, utrjevanje in ponavljanje usvojenega znanja pri SPO. Pa prosojnice in vprašanja na to temo (zopet SPO). Otroci so bili šokirani, ko sem jim povedala, da imamo novo učilnico. Potem pa so videli svoje fotografije, mojo (torej, kdo je učenec in učiteljica te učilnice). Bil fantastičen odziv.
LP od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 22:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi na naši šoli smo začeli "odpirati" spletne učilnice in odziv je zelo dober.
Zelo srečen Z zanimanjem vanjo pokukajo tudi starši učencev, saj jim v forumu, ki smo ga preimenovali v Obvestila za učence in starše pišemo aktualna obvestila o preverjanjih in dnevih dejavnostih Wink Saj veste, da učenci "pozabijo" kaj že in kdaj že potrebujejo, kaj in kdaj preverjamo, ocenjujemo...
V koledar vpisujemo dogodke, ki so pred nami.
V učilnici je 10 poglavij, torej za vsak predmet v 4. r devetletke po eno, potem poglavje, kjer so foto albumi fotografij, ki nastanejo med poukom in dnevi dejavnosti.
10. poglavje je Zanimivosti za radovedne, ki želijo vedeti več Cool. Tu so dodatne naloge in spletne povezave na "zahtevnejše" vsebine, torej za tiste učence, ki želijo vedeti več.
V učilnici "delamo" vse učiteljice, imamo 4 paralelke, kar pomeni, da urejamo učilnico vse in se delo porazdeli, saj vsaka lahko sama ureja, dodaja Cool , če najde ali naredi kaj zanimivega.
V učilnici čakajo učence vsi učni listi, ki jih dobijo pri rednem pouku, le da so ti v barvah Zelo srečen , pa spletni kvizi za utrjevanje učne snovi na zabaven način, predstavitve in zanimive spletne povezave. Pri likovni vzgoji smo slikali v slikarju, slike naložili v učilnico in učenci lahko doma svoje umetnine tudi natisnejo...
Preko učilnice mi učenci tudi pišejo in vprašajo kaj v zvezi s poukom Laughing Npr. Učim se družbo pa ne vem, če je tale odgovor dovolj natančen... ali pa Učiteljica, kdaj bomo izdelovali... Razz Krasno je!
Žal pa v 4. r devetletke vsi učenci še nimajo na voljo računalnika in v spletno učilnico ne morejo Sad , zato se učiteljice trudimo, da se ti učenci zato ne bi počutili prikrajšani in včasih pri pouku skupaj pokukamo v našo e-učilnico!
Tudi za učiteljice je spletna učilnica izziv, saj zahteva dodatna znanja v računalništvu Razz pa se tudi me pridno učimo. Naslednje leto bomo verjetno poskusile izvesti tudi kakšno dejavnost, ki jo ponuja učilnica, več npr. preverjanje znanja, pa klepetalnico... Wink
Spletne učilnice lahko lepo popestrijo pouk in izboljšajo kvaliteto sodelovanja med domom in šolo Cool Edina slabost, ki jo vidim v spletnih učilnicah je, da s(m)o še več za računalniki in še manj na svežem zraku... Embarassed Sicer pa najbolje, da vsak poskusi sam Laughing !

Veliko uspehov s spletnimi učilnicami vam želim!
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Simon
Novopridruženi


Pridružen/-a: 13. feb 07, tor, 10:17
Sporočila: 4
Kraj: Velenje

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.02.2007, 10:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Letošnje leto v okviru projekta ABC izdelujemo e-gradiva za osnovno, srednjo in višjo strokovno šolo. Izdelujemo gradiva za 12 predmetov v osnovni šoli, 15 predmetov za srednjo šolo in 3 predmete za višjo strokovno šolo. Ta gradiva bodo verjetno zanimiva tudi za vas. Primere že izdelanih e-gradiv si lahko ogledate na naših spletnih straneh http://abc.scv.si (v spletno učlnico se prijavite kot gost).
V okviru projekta izvajamo seminarje za izdelavo in uporabo teh e-gradiv in spletne učilnice, katerih se lahko brezplačno udeležite.
LP
Simon
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.02.2007, 11:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se da kaj videti, kakšen je program seminarja in kaj bomo izvedeli?
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Simon
Novopridruženi


Pridružen/-a: 13. feb 07, tor, 10:17
Sporočila: 4
Kraj: Velenje

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.02.2007, 12:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seminar je sestavljen iz dveh delov.
V prvem delu seminarja predstavimo e-gradiva in njihovo obliko in predstavimo način izdelave gradiva ter koncept e-gradiv. S tem si udeleženec pridobi sliko e-gradiv in koncept uporabe.
Drugi del seminarja je namenjen uporabi izdelanih e-gradiv in spletne učilnice pri pouku. V tem delu udeleženec spozna možnosti uporabe e-gradiv in spletne učilnice.
V okviru seminarja vsakemu udeležencu izdelamo lasten predmet v spletni učilnici, v katerega lahko vključi naša izdelana gradiva in jih lahko uporablja pri pouku. V koliko ima šola svoj strežnik in spletno učilnico se lahko (zadostiti mora nekaterim pogojem) vključi v naš sistem strežnikov in uporablja naša e-gradiva.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.02.2007, 15:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ideja je zanimiva, samo kam računalniško izobraževanje vodi?

Za učenje potrebujemo vse čute. Tudi živa beseda ni zanemarljiva.
Večkrat razmišljam, kako sem se kot otrok igrala v naravi. Opazovala in raziskovala sem vse mogoče. Crknjeno miš sem obračala in vohala in ugotavljala, zakaj jo je pobralo..... ulovila sem krta in ga preganjala, dokler mi ni ušel ... nabirala sem žuželke ... zbirala sem kamne in jih preikušala, če se krešejo iskre. Skrili smo se v najbolj temno klet in razbijali kamne. Včasih se je kdo kresnil in smo ga opogumljali, da to ni nič posebnega.... plezali smo na drevesa, nabirali plodove, delali bivake....Pravzaprav sem imela lepo otroštvo.

Dajte mi kakšno iztočnico za dobro misel o pouku z računalnikom.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.02.2007, 21:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi jaz mislim, da je potrebno pri vsaki stvari dobro imeti neko mero. Računalnik kot začimba pri pouku, drugače pa vse mogoče oblike, načine, da vzpodbudiš vse čute. K
ot sem pri seminarju o spletni učilnici lahko zasledila, je srednja šola zelo na teh učilnicah in je ocenjevanja postalo brezosebno, brezčutno, naloge učitelj samo dodaja, računalnik jih sam od sebe "rola", računalnik ocenjuje ... Moji otroci se mi kar malo smilijo, če bodo morali dati srednjo šolo skoz na tak brezoseben način (spomnim se naše fizike, ko smo se z učiteljem lahko malo dogovorili pri kakšni težji snovi za kriterij in kako lepo nam je bilo, ko se je dalo kaj zmenit, pa smo zdaj vsi šolani, dobro izobraženi ljudje).
LP od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Simon
Novopridruženi


Pridružen/-a: 13. feb 07, tor, 10:17
Sporočila: 4
Kraj: Velenje

SporočiloObjavljeno: četrtek, 01.03.2007, 8:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Res je, da lahko z uporabo sodobne IKT postane delo v šoli brezosebno. Zavedati se moramo, da so e-gradiva samo pripomoček pri učenju in jih ne smemo jemati kot samo učenje. Ravno zaradi tega pri nas razvijamo koncept e-gradiv in učenja s pomočjo e-gradiv. Želimo zgraditi gradiva za celoten predmet. To pa pomeni gradiva za dijake za delo za doma, za dijake za delo v šoli, učitelje konkretno pri pouku (poučevanju) in tudi kot dodatne in dopolnilne vaje. Poleg tega želimo tudi dopolniti spletno učilnico (v lanskem letu smojo za projekt prilagodili tako da je bila uporabna za izobraževanje 1.600 udeležencev in je vključevala celotno informacijsko podporo). Do sedaj smo spletno učilnico dopolnili za potrebe našega koncepta. Poleg tega se je potrebno zavedati, da je učitelj aktivni mentor v spletni učilnici, to pa zahteva da ima učitelj določeno znanje in jasen koncept učenja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Simon
Novopridruženi


Pridružen/-a: 13. feb 07, tor, 10:17
Sporočila: 4
Kraj: Velenje

SporočiloObjavljeno: četrtek, 01.03.2007, 9:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jablana je napisal/a:
Ideja je zanimiva, samo kam računalniško izobraževanje vodi?

Za učenje potrebujemo vse čute. Tudi živa beseda ni zanemarljiva.
Večkrat razmišljam, kako sem se kot otrok igrala v naravi. Opazovala in raziskovala sem vse mogoče. Crknjeno miš sem obračala in vohala in ugotavljala, zakaj jo je pobralo..... ulovila sem krta in ga preganjala, dokler mi ni ušel ... nabirala sem žuželke ... zbirala sem kamne in jih preikušala, če se krešejo iskre. Skrili smo se v najbolj temno klet in razbijali kamne. Včasih se je kdo kresnil in smo ga opogumljali, da to ni nič posebnega.... plezali smo na drevesa, nabirali plodove, delali bivake....Pravzaprav sem imela lepo otroštvo.

Dajte mi kakšno iztočnico za dobro misel o pouku z računalnikom.

LP Mirjana

Vidim, da ste tudi vi imela zelo zanimivo in polno otroštvo. Tudi jaz se spomnim, kako smo s starši, sestro in sorodniki veliko hodili v naravo in tam raziskovali razne zanimive pojave. Sigurno lahko tudi jaz rečem, da sem imel lepo otroštvo, ki je bilo zelo vezano na naravo. Kaj pa je danes, oz. kaj omogoča današnja družba. Omogoča visok standard, vendar je kakovost življenja ??? Ta standard pa je predvsem v vsemogoči tehnologiji, ki nam omogoča skoraj vse. Verjetno je tu problem pri današnji mladini.
Še enkrat bi rad rekel, da se moramo zavedati, da so sodobna IKT (v ožjem smislu računalnik) in tudi e-gradiva izključno pripomoček pri učenju in ne učenje samo.
Zavedati se moramo, da je in bo v pedagoškem procesu ključni element učitelj, ki edini zna s svojim znanjem, komunikacijo in drugimi lastnostmi zagotoviti kakovosten vzgojno-izobraževalni proces.
Pri vključevanju IKT ne gre za računalniško izobraževanje temveč izvajanje pouka s podporo IKT.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: petek, 02.03.2007, 0:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Simon, naj povem, da imam letos učence, ki se znajo igrati tako kot sem se sama (v starih časih). Na srečo učim v 4. razredu in lahko marsikaj povežem s poukom.
Samo to znanje ni merljivo. Marsikdaj se pokažejo rezultati šele čez dosti let.
Morda bi morala učiti v Waldorfski šoli. Tam dajo več poudarka na učenju iz svojih izkušenj in manj faktografije.
Saj je res, da nenehno govorimo o izkušenjskem učenju, zahtevajo pa se predvsem višje oblike znanja: analiza, sinteza, primerjanje, abstrakcija ...
Pri (ponovni) prenovi bi morali bolj mislit na elementarna znanja, izkušnje in spretnosti.
Računalnik je šolska torba, knjižnica, prijatelj ... ampak mislim šele takrat, ko lahko v spominu obnoviš vonje, glasove, barve, ponesrečene poskuse plezanja na drevesa, praske iz robidovja ...

Eh, če pomislim, kako se lahko ena stvar razume na sto načinov ... sto načinov omogoča sto različnih rešitev ...

Kako lepo in zanimivo je življenje, kako vznemirljivo je lahko delo ... okrog sebe pa gledamo naveličane, utrujene in prenapete ljudi.
Vse lahko spremenimo (na boljše), le verjeti moramo in si zaupati.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: nedelja, 04.03.2007, 1:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ogledala sem si spletno učilnico.
Ne poznam povsem še, kako deluje.
Prvo spoznanje je, da v prvem koraku učitellju delo naloži, kasneje pa mu bogato povrne s povratnimi informacijami. Tako ti ostane čas (pri pouku) za vse konkretno delo.
Razmišljam, če to ni celo korak od kvantitete (učne snovi) h kvaliteti.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: nedelja, 04.03.2007, 14:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sama uporabljam v tem šolskem letu spletno učilnico. Zame je to bil izziv, saj učim letos otroke, ki še niso opismenjeni (2. razred). S pomočjo slikovnega materiala smo v spletni učilnici ponovili in utrdili del snovi pri SPO (od 1. do 7. tedna). Ko so se opismenili, pa so v spletni učilnici vnašali svoj profil, svojo osebno izkaznico, ki so jo najprej napisali klasično (svinčnik, papir), nato sem jim s popravki vse skupaj pretipkala, pri šolski uri pa so se v nadaljevanju igrali tajnice in tipkali in sami vnesli v spletno učilnico. Ura je bila fantastična. Celo več so otroci odnesli kot sem sama pričakovala. Saj so proti koncu ure na lastno željo želeli videti, kaj so o sebi napisali sošolci in so klikali na fotografije sošolcev in brali (utrjevanje branja na lastno željo!) in brali in se smejali, uživali.
S pripravo same učilnice je veliko dela, včasih si ga ne uspem vzeti in delam klasično, kadar si ga pa vzamem, pa vem, da je narejeno za vekomaj - samo uporabim, nadgradim.
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Andrejka
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. mar 07, tor, 19:55
Sporočila: 9
Kraj: Računalništvo

SporočiloObjavljeno: torek, 27.03.2007, 20:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A vsi uporabljajte sistem Moodle? Kako ste zaceli s tem na vasi soli? Kako so to sprejeli ucitelji? Kaksen je bil zacetni vlozek (denarja in casa)?...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Dušan Klemenčič
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 8. maj 05, ned, 23:13
Sporočila: 36
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 28.03.2007, 10:55    Naslov sporočila: Moodle Odgovori s citatom

Sistem Moodle je s strani ZRSŠ priporočen sistem za učenje na daljavo (v ta namen je bila izdelana študija, ki je zajemala več podobnih brezplačnih sistemov in je imel Moodle sistem daleč največ točk).

V ta namen se je za Moodle učilnice v Sloveniji razvila tehnična pomoč, zagotovili so se številni strežniki, preko katerih lahko dostopate do teh učilnic, prevedel se je vmesnik, napisalo se je polno priročnikov (navodil), izvajajo se številna izobraževanja ...

Začetni vložek je podoben, kot pri vsaki uvedbi novega in odvisen od vaših specifik. Lahko pa greste lepo po korakih in se poglobite tako daleč, kot se vam zdi smiselno ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics