Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
OBVEZNI 'IZBIRNI' PREDMETI ZA UCITELJE da ZADRZIJO STOLCEK Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 4:30    Naslov sporočila: OBVEZNI 'IZBIRNI' PREDMETI ZA UCITELJE da ZADRZIJO STOLCEK Odgovori s citatom

Najprej SRECNO NOVO LETO ! Zelim Vam veliko zdravja, strpnosti, in srece v letu 2007!!!

Imam predlog (mislim, da sem neko podobno temo navedla ze lansko leto) za kvalitetno delo oz poucevanje v slovenskih solah bi tudi ucitelji morali (kot tudi imajo nekaj podobenga ucenci) imeti OBVEZNE izbirne VSEBINE, da zadrzijo sluzbo kot pedagog in konec koncev si zasluzijo penzijo.

In ta bi bila sledeca; vsako leto bi morali ucitelji zbrati doloceno st (npr 5-10 tock/ur tedensko) tock da gredo lahko naslednje leto v sluzbo. Ura dobrodelnega dela (npr poucevanje matematike od 1. - 9. razreda) po sluzbi ucencem, ki si iz financnih razlogov nemorejo privosciti instruktorje na dom.
Cim vec otrok iz revnih druzin se po koncani OS uspe prijaviti v Gimnazijo, vec tock zasluzi OS. Vec denarja iz proracuna bo ta sola sprejela naslednje leto za projecte.
Cim vec tock zasluzi pedagog, ucitelj od osnovnih tock - ne samo da si bo zasluzil/a podaljsanje delovnega casa temvec celo moznost da postane ravnatelj/ica.

Mislim da nas more PRIZADETI PO DENARNICI, da bi ze zavedali kako pomebna je KVALITETNA IZOBRAZBA. zalostno...


Prosim povejte mi, kdo v Sloveniji je pripravljen 'prehoditi' extra mile za otroke? Samo tisti ki so - imajo pravico protestirati za vecje place. In absolutno si zasluzijo !!!!
Nazaj na vrh
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 17:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne vem, če sem te čisto dobro razumela. Najprej bom rekla tako. Če bereš zbornico, najbrž vidiš, da je kar nekaj takih, ki že prehodijo extra milje za otroke. Npr. v prvi triadi, ko otroke učiš brati in pisati pa je sploh nemogoče, da si ne bi vzel še dodatni čas za njih. Nekateri to delajo že zdaj, pa se jim to ne šteje kot poseben bonus, drugi pač še ne, pa se jim to tudi ne šteje kot ne vem kakšen minus. Je pa tudi odvisno od razreda, ki ga učiš. Prejšnjo generacijo sem imela od 7.00 ure na šoli (skupine takšne in drugačne), pa ni in ni šlo v glavo (v prvi triadi, kjer se sicer ni treba učit). Letošnja generacija je pa "wau". Pa tega ni treba.
Potem pa to: Mislim, da bi lahko določene stvari brez nekih posebnih omejevanj pri plači dosegli z enotnim delovnim časom (od - do). Upam, da nisem "stopla" s tem, kakšni mački na rep.
LP
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: sreda, 17.01.2007, 23:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Draga Tanja, me pa res zanima na kakšen način bi ti to izmerila in točkovala...Tako si se razhudila, da to definitivno ni zdravo. Ne bom rekla, da bi stvar ne bila zanimiva...
Tudi mene izjemno jezi, kadar nekateri ne naredijo niti pike več, kot je nujno, drugi pa še namesto dveh drugih. Pa prvih nič ne more prisiliti, da bi naredili več, drugih pa ravnatelji ne morejo nagraditi. Na škodi so pa seveda učenci in pridni, ustvarjalni in predani učitelji. Včasih se človek vpraša, če tistih prvih ni prav nič sram, saj so vendar UČITELJI, pa tudi, če s(m)o tisti, ki nam ni vseeno, malo nori. Vsekakor se strinjam s tabo in te še kako razumem, vendar se moraš vprašati:
Kdo mi lahko dokaže, da sem naredila več ali manj kot nekdo drug?
Kdo mi bo dal te točke in ocenjeval? Kako lahko jaz dokažem, da sem naredila več/manj?
V šolstvu pač ni osemurnega delavnika, nadur, posebnih finančnih nagrad, je pa zadovoljstvo ob potrditvi tvojega dela, ko vidiš napredek, zadovoljstvo učencev in staršev. Tega ne more nadomestiti noben denar. Prej, ko to sprejmeš, lažje in boljše delaš. Če te to preveč moti, potem šolstvo ni zate...
Dela, ki ga opravljamo mi, se pač ne da izmeriti. Veš, pa še to, da bom v službi do 16. ure še ne pomeni, da delam in tudi če grem domov ob 13. uri prav tako ne pomeni, da ne bom doma delala še celo popoldne in pol noči...
To se pač odloči vsak sam, po svoji vesti. V vsakem poklicu je tako, da ga eni opravljajo, drugi pa hodijo v službo, pa morda ne bi smeli... in tudi učitelji smo samo ljudje, če to priznamo ali pa ne. Taki in drugačni!
Lahko samo želimo, da bi bilo čimveč takih in čimmanj drugačnih...
Lep pozdrav
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: četrtek, 18.01.2007, 2:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ZIVIO!

V dokaz bi se upostevali razlicni faktorji

- izboljsanje ocen posameznika (otrok, ki je ponavljal raz. gre v naslednje leto z dobrim uspehom)
- pohvalna pisma od starsev + OTROKA
- stevilo priporocnih pisem.
PRAVI UCITELJ, NE BO SAMO ISKAL TALENTIRANE OTROKE, TEMVECE BO NAREDIL TELENT(E) IZ NJIH.

Najpomembnejse ja da se gleda na otroke kot posameznike in ne kot razred.
Da se otroke nauci, da so jim ucitelji (avotoriteta) na razpolago 100% (za njihove potrebe, sanje, zelje), tako ko bodo odrasli bodo imeli moznost, izobrazbo (ne samo solanje), in 'telente' da bodo izoblikovali VLADO KI BO DELALA ZA NJIH(njiove potrebe, sanje, zelje), In ne ONI ZA vlado.

Ne vem, ce se sploh zavedate da imate moznost izoblikovati prihodnjo Slovenijo. Naj koncno vlada dela za ljudi, in ne ljudi za vlado. Ampak Vi ucitelji imate moznost/moc da to ustvarite.

Ce je Slovenija sla iz Balkana, ne dokazite Evropejcem, da pa Balkan ni sel iz Slovenije.

Zelo srečen
Nazaj na vrh
daja
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 16. jan 07, tor, 23:05
Sporočila: 15

SporočiloObjavljeno: četrtek, 18.01.2007, 7:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="Tanja0324"]ZIVIO!

V dokaz bi se upostevali razlicni faktorji

- izboljsanje ocen posameznika (otrok, ki je ponavljal raz. gre v naslednje leto z dobrim uspehom)



PRIPOMBA: V prvi triadi ni ocen in je zato zadeva težko izmerljiva.

Živio!
Jaz se popolnoma strinjam, da bi bila učiteljeva uspešnost bolj obelodanjena oz. bolj konkretizirana, problem pa so seveda kriteriji in ocenjevalec uspešnosti. Povejte, ali veste po kakšnih kriterijih ocenjuje vas-učitelje vaše vodstvo? Pri nas je vse zelo v zraku, o tem, kdo je dober učitelj pa vedo največ povedati kolegice in kolegi.,[b] ki pa ocenjuje glede na to kako se tvoj stil učenja razlikuje od njegovega in rezultati so škodljivi. Skratka moje mnenje je, da bi tudi učitelji potrebovali neko povratno informacijo od vodstva ali je naše delo uspešno, kje pa se mora zadeva še izboljšati. Mislim, da bi tudi starši in učenci lahko prispevali k dobri povratni informaciji!

Vsem skupaj želim en zelo uspešen dan, tudi če ne bo posebno opažen in poplačan!
[/b]
_________________
Lep dan vam želim!
Daja
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: četrtek, 18.01.2007, 14:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj ni treba zakomplicirati zadevo. Ni 'stos' v tehniki, temvec v SPOSOBNOSTI ucitelja, da zna PRISLUHNITI otrokom.

Ni vam treba biti nekaksen PhD psiholog da vidite v otrokovem obrazu, obnasanju, ter misljenju ali on/a spostuje ucitelja ali mora ucitelj dobiti enosmerno vozovnico za na Polje, ali Begne (ce je na Gorenjskem) Laughing

Stos je v poenostavljanju, ne kompliciranju. Ali mislite, da ne boste dobili pohval od starsev, katerih otrok je BIL ponavljalec razreda? Ali ne boste zasluzili pohvale in spostovanja od otroka, ki mu je uspelo?

V zahvalo pa bodo ucitelji
-obdrzali sluzbo
-dobili povisico
-dobili, nagrade, uradne pohvale od ministr. za solstvo
- celo postali ravnatelj sole v krajsem roku

Seveda, da se obdrzi ravnateljski stolcek, naj bi potekali kriteriji po enakem kopitu. ce je dober ravnatelj ga caka se boljsi stolcek na minstrstvu.

Naj se koncec koncev izplaca ljudem prehoditi 'extra mile', za okolico, zase.
Nazaj na vrh
Kaja
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 18. apr 05, pon, 17:18
Sporočila: 225
Kraj: Slovenj Gradec

SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 18:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V Sloveniji znamo vse zakone kar hitro obvozit in si jih prikrojiti. List vse prenese. Se bodo pa našli učitelji, ki s ta slabšimi otroci ravno tako ne bodo posebej delali, jih bodo spuščali z višjimi ocenami iz razreda v višji razred, imeli seveda zaradi tega ohranjen šolski stolček - službo. Za njimi pa bodo drugi reševali, kar se rešiti da.
Na šoli (kjerkoli v službi) se kar hitro vidi, kdo je intuziast in rad dela, kdo pa ne. In tisti dobijo tudi zmeraj več zadolžitev - s strani ravnatelja in ostalega tima - in s tem možnosti za napredovanje - vsaj pri nas je tako. Več kot napredovanje pa je občutek, da te potrebujejo, da se obrnejo na tebe, ker vedo, da boš to takoj dobro naredil. Res je, da sem se za ta občutek kalila na šoli dolgih deset let. Torej: Novinci, ne obupat, pride tudi vaš čas, ko se vam bo ves vložen trud stokratno povrnil!
Lp od KJ
_________________
Lp od Kaje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 119
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 20:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni vsi, ki berete to temo!
Večino svojega mnenja na to temo sem še zapisala pa si ne morem pomagati, da ne bi zapisala:" 100% ali pa 200%," če hočete Wink , "se strinjam s Kajo!" Celo z desetletnim obdobjem kaljenja pri poučevanju. Nikoli ne bom pozabila Laughing , ko mi je že prekaljena kolegica rekla, lahko celo preverite še vedno se smejemo na ta račun Wink, ko sem še vsa zelena prišla na šolo: "Veš, Saška, uvajanje v naš ceh traja deset let. Po desetih letih pa boš približno že vedela, kako gre... Cool " Ona sicer trdi, da ji nisem verjela Confused , mogoče res ne čisto, me je pa resno zaskrbelo... Laughing Zdaj, ko poučujem že 15. leto sem globoko prepričana, da je to res in širim to trditev na mladi rod Laughing

Veliko uspešnega dela in profesionalne rasti Zelo srečen želim vsem predanim učiteljem Cool
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tisa
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 30. sep 06, sob, 18:39
Sporočila: 15
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 21:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne verjamem v zunanjo motivacijo.
Osrečevati te mora delo samo.

In : naš poklic je lep.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 21:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ce imate tako radi uciteljski poklic - koliko uciteljev je ze pomagalo revnim otrokom (ce ne upostevamo dopolnilnega pouka - ki v praksi pomeni da gre uciteljica na davkoplacevalsko kavico) da IZBOLJSAJO OCENE???
Da jih je pozitivno motiviralo in jim vlilo spostovanje iz ljubezni in ne iz strahu???
Nazaj na vrh
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 23:52    Naslov sporočila: lp Odgovori s citatom

Oprostite, tudi to se dogaja ... seveda mora biti zelja obojestranska. Bodimo realni in realne, dragi kolegi in drage kolegice. Smo le ali pa samo ljudje. Ti predlogi se mi zdijo kratkomalo smesni, saj obstaja faktor poznanstva, faktor močnejšega ... faktor tega in onega, ki v določenih zadevah pač prevlada. Vsi pa delamo v dobrobit otrok ... oz. naj bi ... in predvsem to je nase zadovoljstvo.
Kdo nadzoruje obcinskega usluzbenca? Kdo ocenjuje bančno uslužbenko?
lp
m
_________________
Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: petek, 19.01.2007, 23:56    Naslov sporočila: ? Odgovori s citatom

Ob branju se mi je za trenutek zazdelo, da je gospa Tanja več kot jezna. Ampak, oprostite, ujezili ste tudi mene. Sama redno in vedno izvajam vse dodatne ure pouka ... pa, vas preseneca ali ne, brez kavice ... Ob tej vasi izjavi sem se pocutila uzaljeno, zato naj ne bo zamere ... Ne nas metat vse v en kos. Hvala za razumevanje.

Ali učite na slovenski šoli?

lp
m
_________________
Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: sobota, 20.01.2007, 0:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se opravicujem - res da sem z zadnjo izjavo metala vse ucitelje v isti kos. Z 12 letnimi izkusnjami z ucitelji - jih je 1/3 sla raje sla na kavico, kot pa da bi se potrudila za otroke.

In se enkrat sprasujem vse 'predane' ucitelje - se posebej vse tiste ki so ze komentirali na to temo - koliko uciteljev je iz 'slabih' ucencev naredilo 'dobre' ucence???

In koliko od vas misli da je to samo absolutna odgovornost starsev? Ce je, kaj je potem vasa/nasa odgovornost? Urnik? Ohh kako omejeno....

Seveda to se navaja na tisto 1/3 uciteljev ki so naredili pedagoski izpit horizontalno in moramo za njih zbrati enosmerne vozovnice za na Polje.
Nazaj na vrh
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sobota, 20.01.2007, 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Exclamation Tole pa že počasi postaja strupeno. Verjamem, da so slabe in dobre izkušnje, vsi jih imamo, takšne in drugačne. Tisti, ki nam je kaj do svojega dela, se na svojih in tujih izkušnjah kaj naučimo, drugim pa itak ne pomaga nič. In nikamor ne pripelje debata o 1/3 učiteljev, ki so taki in taki, ko pa sploh ne prebirajo teh pogovorov. In tudi če bi jih, jim to ne bi pomagalo premakniti se iz njihovih utečenih poti. Zato predlagam, da ta pogovor ali preusmerimo ali pa zaključimo. Predloge o spremembah načina dela oz. nadzorovanju pa še kaj, pa te prosim, Tanja, preusmeri na zakonodajalca. Kajti, kot vidiš, si naletela na sogovornike, ki delajo popolnoma drugače, kot pa trdiš ti. Očitno so to zagnane, uspešne, čuteče, odgovorne pedagoginje!
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Tanja0324
Gost





SporočiloObjavljeno: sobota, 20.01.2007, 14:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za zagnane, predane, cutece pedagoge prosim pomagajte prepricati zakonodajo - da so otroci vendarle na prvem mestu. Vem, da je tezko delati v okolju, v katerem nekateri polagajo polena, ne samo vam pod noge, temvec tudi otrokom.

Kaj pa npr dobri psiholoski testi in analize, ki bi izlocili tiste pedagoge, ki nebi smeli poucevati.

Srecno !!!
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Starši in učitelji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics