Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
potrebujem pomoč za diplomsko nalogo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sinička
Novopridruženi


Pridružen/-a: 14. sep 06, čet, 13:52
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: četrtek, 14.09.2006, 13:59    Naslov sporočila: potrebujem pomoč za diplomsko nalogo Odgovori s citatom

Trenutno pišem diplomsko nalogo iz didaktike angleškega jezika, v kateri se ukvarjam s prepričanji učiteljev glede poučevanja slovnice pri pouku angleščine.
Zelo bi vam bila hvaležna za vašo pomoč.
Vse kar potrebujem je, da mi napišete vaša mnenja o poučevanju angleške slovnice (ali je sploh potrebna, zakaj/zakaj ne, kateri način poučevanja se vam zdi najboljši,...).
Dobrodošli so vsi prispevki, osnovnošolskih, kot tudi srednješolskih učiteljev Nasmeh. Mnenja so lahko zelo kratka, uporabljena bodo samo za namen moje diplomske naloge.

Hvala! Nasmeh

sinička
_________________
To improve is to change; to be perfect is to change often. (W. Churchill)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
izupancb
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 12. sep 06, tor, 14:21
Sporočila: 9
Kraj: Teharje

SporočiloObjavljeno: petek, 15.09.2006, 15:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Slovnica nikakor ni v ospredju. Sama učence glede slovnice predvsem ozaveščam, še največ v 3. triletju. Poskušam jih voditi tako, da sami odkrivajo zakonitosti jezika. Pri tem se raje izogibam abstraktnim strokovnim pojmom, ker večini niso razumljivi in jim bolj škodijo kot koristijo. Verjamem torej, da trditev "knowledge about language doesn't improve language usage" še kako drži. Smiselne so torej zlasti osmišljene naloge, ki pomagajo, da učenec neko strukturo "usvoji" podzavestno. Pri "drilih" se dobro obnesejo tudi e-gradiva.
_________________
izb
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sinička
Novopridruženi


Pridružen/-a: 14. sep 06, čet, 13:52
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 18.09.2006, 8:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najlepša hvala za odgovor Nasmeh .

Mogoče bo to spodbuda za ostale ...

sinička
_________________
To improve is to change; to be perfect is to change often. (W. Churchill)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Primož
Administrator


Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54
Sporočila: 177
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: torek, 19.09.2006, 12:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malo iz konteksta, pa vendar: jaz sem se učil latinščine in sem kmalu obupal, ker je bilo učenje precej neživljenjsko. Učili smo se slovnice "po predalčkih", obenem pa smo se morali naučiti par deset novih besed na teden. Angleščine smo se učili drugače: več je bilo praktične rabe jezika in novih besed se ni bilo treba učiti na pamet, ker sem jih usvojil skozi lekcije. Slovnico smo se sicer učili, ampak nekako "za nazaj": najprej smo pregledali primere, potem pa smo izluščili pravilo (ali pa nam ga je izluščila učiteljica).
Je pa mogoče res, da je angleščina precej lažja od latinščine.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sinička
Novopridruženi


Pridružen/-a: 14. sep 06, čet, 13:52
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: torek, 19.09.2006, 13:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Primož, hvala!

Pa ni iz konteksta.. Zelo srečen
_________________
To improve is to change; to be perfect is to change often. (W. Churchill)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hope
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jul 06, pon, 12:48
Sporočila: 10
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: nedelja, 01.10.2006, 9:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moje mnenje "zamuja"... pa vseeno.
Najbljižje mi je angleščina v drugi triadi pa tudi prej. Slovnična pravila absolutno odpadejo. Vse slovnične strukture, ki so prepotrebne za osnovno sporazumevanje se osvajajo spontano in se tako tudi utrjujejo. Nenehna ponavljanja v razno raznih oblikah: pesmice, "Chanti", igrice, likovno ustvarjanje, ples... pa še bi lahko naštevala.
V višjih razredih pa je to usvajanje in utrjevanje malce bolj sufisticirano, mar ne?

Bo tole kaj koristilo?
LP
_________________
...smisel življenja je sanjanje parnika na modrem ogledalu, piknik z mravljico in luknja v sandalu...in take reči... :)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
sinička
Novopridruženi


Pridružen/-a: 14. sep 06, čet, 13:52
Sporočila: 4

SporočiloObjavljeno: petek, 13.10.2006, 18:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi jaz malo pozno...
Bo koristilo, seveda... Nasmeh

Hvala vsem še enkrat.

sinička
_________________
To improve is to change; to be perfect is to change often. (W. Churchill)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics