Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Kriterij - točke Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: petek, 11.08.2006, 11:03    Naslov sporočila: Re: Odgovori s citatom

Ja, se strinjam z mnenji, ampak me čisto tako informativno zanima, admin, boš vsaj poskusila pri kakšnem testu imeti tak kriterij, ki sem ga podal, ko sem odprl temo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: petek, 11.08.2006, 11:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz na žalost ali veselje nič več ... Že počivam! Zelo srečen
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: petek, 11.08.2006, 17:29    Naslov sporočila: Re: Odgovori s citatom

tut prou ... ampak tok da povem, da je res meni osebno tak kriterij zelo u redu, saj ima res enakomerne meje ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: petek, 11.08.2006, 19:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Eh, dovolj je, če daš svoji kolegici, ki ji zaupaš, test za rešit in se potem z njo pogovoriš. (Seveda velja to tudi obratno. )

K sreči imam jaz tako "tečno" sodelavko. Obe vedno predebatirava vsa vprašanja in na koncu si zapiševa pripombe oziroma popraviva ali spremeniva nalogo..

Pravzaprav to narediva, da lahko potem zagovarjava pred starši, če je potrebno.

Naju je pa to povezalo v krasen tim in v stalno vzpodbudno sodelovanje.

Včasih ima katera kakšne zdravstvene ali osebne težave pa druga več dela in pripravlja. Vedno se ti tudi ne da ...sploh če imaš svoje otroke, ki jim tudi moraš posvetit čas ...

Naučili sva se odličnega sodelovanja... in nikoli ne gledava, katera je kdaj kaj več naredila. .... ker se v življenju vse plača - prej ali slej hahaha.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sobota, 12.08.2006, 10:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, res imaš srečo. In ko zdaj razmišljam nazaj, ne samo srečo, veliko iznajdljivost. S kolegico sva si tudi bili zelo blizu, pa nama taka dobra ideja nikoli ni padla na pamet (kontrolke). Tako sodelovanje je res enkratno. In hoditi v sužbo v kolektiv, kjer si pomagamo in ne mečemo polena pod noge je višek dobrega počutja in dela, veliko koristi od tega pa imajo učenci.
Veliko uspeha vama še želim in dobro sodelovanje še v bodoče.
(Pregovori kolegico za sodelovanje Zelo srečen )
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: nedelja, 13.08.2006, 13:44    Naslov sporočila: Re: Odgovori s citatom

jablana, kater predmet pa učiš? pa a ni tko, d bi mogl učitli med seboj sodelovat?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mladen
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51
Sporočila: 82
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 09.10.2006, 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

admin je napisal/a:
Meni se zdi realno. Kako pa učenec ve, kaj je 100 % in kaj 50%? In najbrž je težko preračunavat. Še posebno, če se posamezne naloge razlikujejo po težavnosti.


Admin tu pa se ne strinjam s teboj. Poučujem v drugi triadi in lahko iz izkušenj zatrdim, da učenci v 4/9 po dveh testih že zelo dobro vedo, kaj pomeni 72 %.
Sam izračun pa je za učitelja veliko lažji (št. doseženih točk deljeno s številom možnih točk krat 100) kot pri točkah in kar je še bolj fino, je enak skozi vse leto.

Naši kriteriji so:
odl (5): 90 – 100 %; pd (4): 75 – 89 %; db (3): 60 – 74 %, zd (2): 45 – 59 %; nzd (1): 0 – 44 %


Zadevo sem kot učitelj začetnik prinesel na šolo. Na začetku so bile izkušene učiteljice skeptične (bile so navajene na točke) zelo kmalu pa navdušene.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kesjerdna
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. jun 06, sob, 21:02
Sporočila: 36

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 09.10.2006, 20:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja, seveda, da vejo koliko je npr. 72% ... še enkrat, če podam kriterij:
50% - 62% = 2
62,5% - 74,5% = 3
75% - 87% = 4
87,5% - 100% = 5
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: torek, 10.10.2006, 13:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kriteriji so tako objavljeni na netu zavoda...vsaj bili so, ko so začeli uvajati devetletko.

Jaz kriterij sproti določam, navadno pri naravoslovju kriterij zmanjšam, ker : če vsaj nekaj zna napisat, mora že nekaj znati.Tako je tudi za 25 - 30% zadostna ocena.

Kasjerdna, učim 4. razred.

V mislih sem imela vsebino nalog. Posebno naloge z dopolnjevanjem so včasih zelo nejasno napisane: učitelj ima v mislih eno, učenec pa nekaj drugega.

v vsakem preizkusu NIT ali DRU pa vedno dodam možnost pridobivanja večjega števila točk. Zato je čisto enostavna logika: vseh ne zanima vsako področje in nekateri učenci se v kakšno poglavje, ki jih zanima, še posebej poglobijo. Zdi se mi prav, da lahko pri testu pokažejo tudi to znanje. Takrat dobi več točk kot je določeno za nalogo. na koncu seštejem vse točke in učencu napišem oceno po normalnem kriteriju. Včasih mu napišem tudi, kakšno oceno bi dobil, če ne bi dobil dodatnih točk.

Izkazalo se je, da ni vedno v ospredju odlična ocena, nekateri se prav potrudijo za dodatne točke, čeprav bi že v osnovi dobil odlično oceno.

Lp Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: sreda, 11.10.2006, 19:57    Naslov sporočila: pomoč Odgovori s citatom

Sem torej prestroga pri ustnem ocenjevanju, ce imam sledeci kriterij:

0-50 (1)
51-60 (2)
61-75 (3)
76-90 (4)
91-100 (5)

lp
_________________
Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Mladen
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51
Sporočila: 82
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.10.2006, 12:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kriterij je ok, samo ni mi čisto jasno kako lahko pri USTNEM spraševanju rečeš, da nekdo zna za npr. 77 %. Ni tako jasno določenih kriterijev.

Tudi pri spisih bi težko govorili o procentih. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.10.2006, 18:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivako,
zdi se mi, da je pomembna vrsta vprašanj. Upoštevati moraš taksonomske stopnje in te določajo vprašanje. Za najvišje stopnje je ocena lahko odlična ali pdb, za samo faktografsko znanje (navajanje dejstev, podatkov... - najnižja stopnja) pa naj ne bi bila več kot db.
Če vzpodbujaš samostojno učenje in razmišljanje, primerjanje ugotovitev, razlago, analiziranje, sintezo, učenci zelo hitro dojamejo, kako se naj učijo.

To s taksonomskimi stopnjami mi je všeč.

V "ustno" oceno pa spada tudi kakšno praktično delo, izdelki ... pri plakatih imam deljeno mnenje: ni vsak plakat dober, četudi je lep.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.10.2006, 21:50    Naslov sporočila: ocene Odgovori s citatom

Sama ucim slovenscino, da ne bo pomote. V teh nekaj letih sem se veliko naucila ... letos se na vsako ocenjevanje posebej pripravim. Dam jim besedilo, iz katerega izhajajo ... seveda so naloge tockovane po taksonomskih stopnjah, saj brez tega ne gre. Vse to si pripravim doma, potem samo stejem tocke v soli ... MI je dosti lazje kot prejsnja leta, ko sem se se lovila.
Tudi pri pisnih nalogah, spisih (po domace), je vse v odstotkih, pa mi je tudi lazje tako. Za primerjavo ...
IME in PRIIMEK UČENCA UVOD: - kateri dogodek, - zakaj. JEDRO:
- zanimivost, - izvirnost, - dolžina, - misli, čustva, predvidevanja,
- samogovor, dvogovor. SKLEP: - povzetek, - misel. OBLIKA: - členitev,
- povezanost. SLOG: - zgradba stavkov, - bogastvo besed, - urejenost. PRAVOPIS JEZIKOVNA USTREZNOST SKUPAJ TOČK OCENA

Ne vem, ce bo jasno, a vse se točkuje s tockami ... mi je nadvse vsec, ker tocno ves, kako in kaj. Je pa vec dela doma, ker se moras za vsakega ucenca posebej pripraviti.

lp
m
_________________
Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1332
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: petek, 13.10.2006, 8:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdelo se mi je, da je nekaj podobnega že objavljeno na Učiteljki in sem iskala, pa nisem našla. Zdaj ne vem ali sem bila premalo natančna ali pa teh kriterijev res ni. Bi bila tako prijazna, Zivako, da jih objaviš, če pa si jih že, da mi poveš, pod kaj naj iščemo. Jaz sem iskala pod Slovenščina, Preverjanje in ocenjevanj in pod Pripravo.
To sprašujem tudi zato, ker če se ne da enostavno najti nekaj, kar iščemo, pa je že objavljeno, moramo pogruntati princip, da bo iskanje res dalo zadetke!.
Torej, hvala za pomoč Zelo srečen
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Maja Koležnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18
Sporočila: 72
Kraj: Prevalje

SporočiloObjavljeno: petek, 13.10.2006, 15:04    Naslov sporočila: m Odgovori s citatom

Sem prispevala merila za vrednotenje pisne naloge v 8. in 9. razredu. Pripoved o doživetju in poustvarjanje. Upam, da bodo komu v pomoč ali vsaj orientacijo ...

lp
m
_________________
Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Šolski vsakdan Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics