|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
madagaskar Novopridruženi
Pridružen/-a: 30. mar 09, pon, 18:19 Sporočila: 3 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: nedelja, 12.04.2009, 14:23 Naslov sporočila: slovenske ljudske pravljice |
|
|
Pozdravček. Mene samo zanima kako učencem v 5 razredu predstavit značilnosti slovenske ljudske pravljice. Zbirko ljudskih pravljic so učenci že prebrali, kot domače branje.
Ker gra za projektno delo in sem učiteljica začetnica, kako bi lahko razporedila in predvsem kakšne dejavnosti bi učencem dala, da bi znali 4 šolsko uro sami napisati svojo tipično slovensko pravljico?
Kaj priporočate?
Hvala in lepo pozdrav. |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator
Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: torek, 14.04.2009, 9:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ni bilo še odgovora, zato se vsaj jaz oglašam, čeprav sem že daleč od prakse.
Ne vem, kakšno pomoč pričakuješ ... Kar bom napisala, najbrž že veš, pa ti po nepotrebnem solim pamet ... Ali pa ne - zadrega.
Tudi jaz sem imela projekt ljudskih pravljic in sem ga zastavila tako, da smo potem, ko so prebrali, zastavila najprej debato o tem, kaj se ponavlja, se pogovarjali o posameznih likih (dobrih, slabih, pravljičnih, itd) zgradbah pripovedk. Risali smo like, delali plakate.
Na podlagi vseh teh spoznanj so bili sposobni napisati pravljico s pravljičnimi liki, seveda je treba zastaviti tudi zgradbo pravljice.
Ne vem, če je to kakorkoli v pomoč. Vse je zelo splošno, morda pa potrebuješ kaj bolj konkretnega? _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
madagaskar Novopridruženi
Pridružen/-a: 30. mar 09, pon, 18:19 Sporočila: 3 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: torek, 14.04.2009, 15:03 Naslov sporočila: ljudske pravljice |
|
|
Pozdravljena. Hvala za kakršnokoli informacijo v zvezi s tem projektom. V začetnem delu smo se pogovorili o klasičnih in ljudskih pravljicah. Prvo uro sem izvedla tako, da smo prebrali eno pravljico iz zbirke, razložili neznane besede in analizirali besedilo (vsebinska vprašanja). Nato sta dva učenca prebrala svoji pravljici po pripovedi starih staršev in mamic.
2. šolsko uro pripravljam tabelo, s pomočjo katere bodo učenci analizirali (avtor, dogajalni čas, prostor, glavne osebe-opis, stranske osebe, ideja pravljice, živali v pravljici, dogodki ki se ponavljajo, števila) klasično avtorsko pravljico in ljudsko pravljico - izberejo si poljubno pravljico.
3. šolsko uro predlagam delovni list s pomočjo katerega preverim znanje posameznih pravljic iz zbirke za domače branje - NEVEM, kaj bi še!! Morda, kakšna druga rešitev?
4. šolsko uro pišejo učenci svojo ljudsko pravljico z upoštevanjem vseh značilnosti ljudske pravljice. Treba je napisat uvodna dva tri stavka, npr. bla bla bla mravljica se znajde pred vrati (nadaljuj pravljico). In učenec nadaljuje pravljico.
Sem na pravi poti? Bi me kdo dopolnil? Hvala za predloge in dopolnila.
Lep dan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|