|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Učinkovitost usvajanja učne snovi s pomočjo e-gradiv |
Uporaba e-gradiv je primerna le za utrjevanje učne snovi |
|
41% |
[ 5 ] |
Uporaba e-gradiv je primerna le za usvajanje nove učne snovi |
|
0% |
[ 0 ] |
Učenec slabše usvoji novo snov |
|
8% |
[ 1 ] |
Učenec bolje usvoji novo snov |
|
50% |
[ 6 ] |
Učenci tovrstne ure jemljejo kot zabavo, zato le-te nimajo poučne vrednosti |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Skupaj glasov : 12 |
|
Avtor |
Sporočilo |
majaju Novopridruženi
Pridružen/-a: 21. nov 08, pet, 11:32 Sporočila: 1 Kraj: Videm pri Ptuju
|
Objavljeno: sreda, 26.11.2008, 15:45 Naslov sporočila: Usvajanje učne snovi s pomočjo e-gradiv |
|
|
Uporaba e-gradiv pri pouku res da popestri delo in učence motivira, ampak me zanima ali menite, da so tovrstne ure primerne za usvajanje popolnoma nove snovi ali so bolj primerne za ponavljanje in utrjevanje.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
admin Administrator
Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55 Sporočila: 1335 Kraj: Lj
|
Objavljeno: sreda, 26.11.2008, 15:58 Naslov sporočila: |
|
|
Se mi zdi, da se je težko odločiti za enega od odgovorov. Zelo veliko je odvisno od tega, kako je gradivo zastavljeno. Lahko za eno, drugo ali pa za oboje hkrati. Tako kot pisna gradiva, učbeniki, učni listi, delovni zvezki. In odvisno od učitelja, kaj si zastavi za cilj. _________________ Lep pozdrav, Nataša |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: sreda, 26.11.2008, 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
Pridružujem se Natašinemu mnenju. Odvisno od gradiva in od pristopa.
Sama sem že uporabljala e-gradivo za obravnavo in učenje novih učnih vsebin, vendar smo tu precej omejeni: primenost in skladnost e-gradiv z našim poukom in tehnična opremljenost šole.
Osvajanje novih učnih vsebin je po mojih izkušnjah mogoče le, če se zadeve odvijajo v računalniški učilnici oz. če imamo na voljo vsaj polovico toliko računalnikov, kot je učencev, da individualni proces učenja lahko steče (dva učenca se še nekako uskladita, trije pa pravzaprav ne več).
Gradivo mora biti oblikovano tako, da učence dejansko "prisili", da so učno aktivni, ne sme dopuščati, da učenci slepo klikajo in na pol preletijo vsebino ampak mora obstajati varovalka - neka preverljiva dejavnost (npr. e - gradivo, učenca ne spusti naprej, dokler z rešitvijo ne dokaže, da pregledan del razume) oz. pričakujemo, da nastane ob učenju nek izdelek (zapis, rešen učni list ipd.)
Iz zgoraj navedenih razlogov mnogo pogosteje uporabim e-gradiva za popestritev pouka, ko je na vrsti utrjevanje in poglabljanje znanja. Večina jih čaka na učence v spletni učilnici in jih lahko uporabljajo tudi, ko je šola zaprta
E-gradiva bi rada večkrat uporabila za samostojno učenje in spoznavanje novih vsebin pa žal ne gre. Glavna težava pa je, da se na veliki šoli težko zvrstimo v eni računalniški učilnici, drugi pa je, da zaenkrat še ni na voljo veliko e-gradiv, ki bi jih lahko uporabila, za njihovo izdelavo pa gre ogromno časa, ki pa ga ravno nimam v izobilju
Veliko ustvarjalnih idej pri uporabi e-gradiv vam želim! _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
Fizikus Novopridruženi
Pridružen/-a: 20. nov 08, čet, 13:50 Sporočila: 4 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: sreda, 26.11.2008, 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
Skrbno izbrana e-gradiva so primerna tako za usvajanje nove snovi, kot za utrjevanje in preverjanje znanja. Vsekakor pa je učitelj tisti, ki za določeno snov pri posameznem predmetu presodi, kaj je primerno za dosego cilja! Moje mnenje je, da je pravo razmerje uporabe e-gradiv, ključ do uspeha.
LP
Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
Saša Čadež zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46 Sporočila: 120 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: sreda, 26.11.2008, 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
, hvala Robert. Zdi se mi, da je ta zapis pika na i.
Kljub vsej tej novi tehniki in tehnologiji, sodobnim pristopom in metodam smo učitelji še vedno najpomembnejši za učno delo. Naše kompetence se z napredkom sicer spreminjajo, še vedno pa je kvaliteta pouka odvisna od učitelja. Še sreča .
LP _________________ Saša |
|
Nazaj na vrh |
|
vvesna Novopridruženi
Pridružen/-a: 21. nov 08, pet, 22:48 Sporočila: 4 Kraj: Videm
|
Objavljeno: četrtek, 27.11.2008, 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|