|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: nedelja, 04.01.2009, 19:04 Naslov sporočila: 44. Kaj nas čaka po novoletnem praznovanju? |
|
|
Ah, virus e-gradiv je že malo izgubil svojo moč, zdaj se spopadam z vsemi plusi in minusi prehoda iz starega v novo leto.
Seznam novoletnih odločitev je kar dolg in začnem ga izvajati jutri. Utrujenost po besnem praznovanju pa je letos taka, da bi mi prav koristil še kakšen teden dopusta
pa z njim žal ne bo nič, ker sem pač v šolstvu in imam še kakšnih 100 minus ur ali kakorkoli se temu že reče.
Pravkar ugotavljam, da so prazniki minili mnogo hitreje kot prejšnje leto, da sem še bolj pretiravala pri nezdravem prehranjevanju, kar je tudi navzven čisto očitno, še huje pa me grize dejstvo, da se niti malo ne veselim, da je jutri pouk. Ni težava v tem, da se nanj nisem pripravila ampak me je domači model otrok spomnil na to, kaj jutri čaka, ne samo mene, ampak vse učitelje...
Ta velika in Ta mala že od petka težita, kako je grozno, ker je praznikov konec in oh in ah, kakšna groza, čaka jih kup ocenjevanj. Aha, saj res nista imeli nobenega časa za učenje! Prosti in brez kakršnihkoli obveznosti sta bili komaj 12 dni. Ubogi revici, res se mi smilita! Mularija! Jaz vsem po vrsti težim, kako pomembno je sprotno učenje in utrjevanje znanja, doma pa imam šolski primer kampanjskega učenja.
In prav zato se ne veselim jutrišnjega dneva! Prepričana sem, da je podobno prav povsod. Jutri bodo v šoli učenci čisto razpuščeni, nepripravljeni na pouk, še manj pa na ocenjevanje, kar bo trajalo še večino tedna. Tu pa nastopijo težave! Učitelji pa MORAMO tja do 25. januarja dobiti vse tiste frdamane ocene. Po tri, po dve ali vsaj po eno, odvisno od premeta. Z leta v leto mi je to vse bolj odveč, saj se ob tem počutim kot kakšen birič!
Zakaj ne zadošča ena ocena sestavljena iz krajših neprisiljenih sprotnih preverjanj in vseh mojih opažanj ob otrokovih dejavnostih?
Zakaj moramo spraševati samo zato, da bo ocen dovolj in v skladu s pravilnikom?
Uspešno ocenjevanje vam želim in hvaležna bom za vse namige, kako se izognete prisiljenemu in skrajno neživljenjskemu ocenjevanju.
Prav lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
Sandy Novopridruženi
Pridružen/-a: 31. dec 08, sre, 15:52 Sporočila: 3 Kraj: MB
|
Objavljeno: nedelja, 04.01.2009, 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, zakaj pa potrebuješ toliko ocen do konca januarja?
Po novem pravilniku o preverjanju in ocenjevanju je predpisano število ocen v celotnem šolskem letu, ne pa tudi v določenem ocenjevalnem obdobju. Torej lahko teoretično (če sta za predmet predvideni več kot dve uri tedensko) pridobim 1 oceno v 1. ocenjevanlem obdobju, ostalih 5 pa v drugem, ne? Meni se zdi to prav vredu, saj se ocenjevanje iz 1. obdobja nadaljuje v 2. obdobju, ni pritiska, da bi do določenega datuma potrebovala predpisano število ocen, pa še ni tiste "pavze" po redovalni konferenci, ko se običajno nek čas niso pridobivale ocene. Mislim, da se ne motim!? _________________ Sandy |
|
Nazaj na vrh |
|
Razredničarka Miša zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01 Sporočila: 193 Kraj: Slovenska devetletka
|
Objavljeno: nedelja, 04.01.2009, 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ojej, pa res , tega pa sploh nisem opazila in očitno tudi naš celoten učiteljski zbor ne...
Kar sploh ni čudno, saj se stalno nekaj menja in ko končno dojameš nova pravila igre ta že ne veljajo več . Tole je super informacija, ki sem jo preverila in se ne motiš. Dejansko je določeno za celo šolsko leto, ne pa za ocenjevalni obdobji!!!
11. člen
(ocenjevanje po ocenjevalnih obdobjih)
Pri vsakem predmetu se učenčevo znanje ocenjuje skozi vse obdobje, ko se predmet izvaja.
Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom določeni največ dve uri tedensko, se znanje učencev oceni najmanj trikrat v šolskem letu, pri čemer večina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov.
Če se predmet, za katerega je s predmetnikom določeno manj kot dve uri tedensko, izvaja strnjeno (fleksibilni predmetnik), se znanje učencev oceni najmanj dvakrat.
Pri predmetih, za katere so s predmetnikom določene več kot dve uri tedensko, se znanje učencev oceni najmanj šestkrat v šolskem letu, pri čemer večina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov.
Malo me moti le prva poved , je pa uporabljen nedovršnik se ocenjuje in ne oceni .
Sem čisto pomirjena. Če mi ne uspe oceniti čisto vseh učencev do konference, dejansko ni nobene panike... Hvala Sandy!
Lep pozdrav _________________ Razredničarka Miša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|