|
Kazalo |
|
|
Sodelujemo |
|
Arnes |
Učiteljska.net gostuje pri Arnesu. |
SIO |
Slovensko izobraževalno omrežje |
|
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jack Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 19. okt 06, čet, 11:09 Sporočila: 5
|
Objavljeno: četrtek, 09.11.2006, 15:38 Naslov sporočila: Test za slovenščino, če ma kdo |
|
|
Res vas lepo prosim sem nov učitelj za slovenščino, pa nevem kakšn test naj sestavim, za 9.Razred.
LEPO PROSIM POMAGAJTE.
LP. Jack |
|
Nazaj na vrh |
|
stefi Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 19. okt 06, čet, 18:30 Sporočila: 19 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: četrtek, 09.11.2006, 19:40 Naslov sporočila: |
|
|
Za katero temo pa potrebuješ? Katere učbenike uporabljaš? Sicer pa imaš kar nekaj že pripravljenih preskusov - mislim, da je založba Rokus nekaj izdala. Podobni si tistim na NPZ.
lp
t |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 09.11.2006, 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Evo Jack, dodal sem svoj celoletni test za slovenščino.
Sicer je za 5. razred, lahko pa ti nakaže smer za izdelavo tvojih testov.
Mislim, da je kar ok.
Poišči ga s ključno besedo mladen. |
|
Nazaj na vrh |
|
Primož Administrator
Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54 Sporočila: 178 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: četrtek, 09.11.2006, 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Samo pojasnim, da bo treba počakat še kak dan, da naši uredniki potrdijo Mladenov prispevek. Brez panike torej, če ga še ne najdeš... |
|
Nazaj na vrh |
|
Primož Administrator
Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54 Sporočila: 178 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 8:03 Naslov sporočila: |
|
|
V dogovoru z Mladenom smo mu malce pogledali skozi prste in potrdili prispevek 'vnaprej'. Jack, prispevek je na tejle povezavi.
Nazadnje urejal/a Primož petek, 10.11.2006, 18:38; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
jack Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 19. okt 06, čet, 11:09 Sporočila: 5
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
Kje ga naj poiščem, kaj če bi ga raje pripel.
Hvala v naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 18:04 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm ... |
|
Nazaj na vrh |
|
Primož Administrator
Pridružen/-a: 17. nov 04, sre, 12:54 Sporočila: 178 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmmm, zares.
Jack, klikni na besedici 'tejle povezavi' v mojem prejšnjem sporočilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
jack Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 19. okt 06, čet, 11:09 Sporočila: 5
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vam vsen sam jest bi rabu za slovenščino za deveti razred, ker sem prvo leto mpa nevem da ne bo pretežko, pa ne prelahko. |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: petek, 10.11.2006, 23:49 Naslov sporočila: Razčlemba |
|
|
Se opravicuje, ker bom tecna, a rada bi pojasnila stvari v zvezi z Mladenovim ´testom´ (razčlembo, ki to ni) za 5. razred. Moram imeti pripombe, ker si zelimo sprememb, ker zelimo otrokom ponuditi moznost, da pridobijo uporabno znanje oz. da znajo uporabljati svoje znanje.
Poudarila bi namrec to, da MORAMO, ampak res MORAMO pri vsakem testu izhajati iz besedila, na katero se navezujejo vse naloge. Vse kaj drugega je sporno in nepravilno.
Sama sicer v 5. razredu se nisem pisala razčlembe, pocnem pa to ze tri leta v 7., 8. in 9. razredu ...Pa pri izrazoslovju moramo biti previdni ... testi so danes razčlembe, spisi so pisne naloge ... Ko bom imela razčmebno za 5. razred, jo posljem.
Prosim, naj gredo stvari skozi ´sito´, sicer ucitelji mislijo, da je vse prav, kar pa je daleč od resnice.
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
Mladen Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 7. okt 06, sob, 7:51 Sporočila: 82 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: sobota, 11.11.2006, 8:53 Naslov sporočila: |
|
|
zivako hvala za mnenje oz. opozorilo.
Sam pa menim takole: recimo temu kontrolka, test, razčlemba, pisna naloga ali karkoli že, pravzaprav mi je popolnoma vseeno. Vsaj na razredni stopnji zadeve ne delimo na takšne in drugačne izraze.
Pomembno pa mi je to, da učenec pokaže, kaj se je pri pouku in doma naučil.
In ne moremo zahtevati od otrok tistega, kar jim nismo dali. Se mi zdi, da je to ena najpogostejših učiteljskih napak. In pojavlja se ravno pri nalogah, kjer vse izhaja iz enega besedila.
Torej, moji testi so sestavljeni iz nalog oz. vaj, ki smo jih delali (podobne kot v delovnih zvezkih) pri pouku.
Imamo pa pri vsakem testu tudi del, ki izhaja iz besedila.
Tako preverjam in ocenim učenčevo znanje in razumevanje besedila.
Zaradi zgoraj opisanega se mi zdi pa sporno tole:
"Poudarila bi namrec to, da MORAMO, ampak res MORAMO pri vsakem testu izhajati iz besedila, na katero se navezujejo vse naloge. Vse kaj drugega je sporno in nepravilno."
Mislim, da bi lahko dodala ...tako pač menim jaz.
Sam pač menim drugače pa verjetno bi se našel še kdo.
Je pa precej logično, da imava na zadevo nekoliko različen pogled, saj poučujeva na različnih nivojih. Kak slavist iz gimnazije ali pa lesarske šole bi verjetno imel spet svoj pogled. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: sobota, 11.11.2006, 11:09 Naslov sporočila: |
|
|
Menim, da z Mladenovo kontrolno nalogo ni nič narobe - zares zahteva pregledno znanje, ki so ga učenci pridobivali skozi celo leto (in prejšnja leta - od 1. naprej). Predvidevam, da je za vsako nalogo prej porabil veliko časa in si pomagal z različnimi besedili, kar je omogočilo, da učenci te naloge bolj ali manj uspešno rešijo.
Ne pa bi uporabljala besede test (definicij je več); kontrolna naloga je po mojem mnenju sprejemljiv izraz, morda pa bi bilo bolje glede na sestavo naloge, če bi jo poimenoval kar zbirka nalog za ocenjevanje/ovrednotenje znanja ali kaj podobnega. Razčlemba je najbrž rezervirano za tako obliko, o kateri govori zivako, če sem prav razumela - ko eno besedilo obdelaš z vseh mogočih vidikov.
Jacku pa tole - očitno si prvo leto v 9. razredu, toda na kateri strani katedra |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: sobota, 11.11.2006, 17:29 Naslov sporočila: TESTI?? |
|
|
OK, moje mnenje je pac taksno. Ucim slovenscino v 5., 7., 8. in 9. razredu in na vseh studijskih srecanjih nam ponavljajo enako. Vztrajam na svojem staliscu ... poglejte si teste za NPZ ob koncu 2. redovalnega obdobja (6. razred) in boste videli ... se vedno pa je moje mnenje, da je to za otroke lazje.
Kar se pa tice tega, kaj jih ucimo in kaj ne. Starsem recem, da se bodo najlazje pripravili na test, ce bodo z otrokom prebrali clanek v casopisu, pa naj si bo to PIL ali Vecer ali Delo ..., in se bodo nato pogovarjali o vsebini. Naj ga sprasujejo ... kaj se je zgodilo, kje se je zgodilo, kdo je v dogodku sodeloval ... in podobno. Me razumete? To so naloge razumevanja, kar nam prinasa BRANJE. In ce otrok resi te naloge, je na dobri poti. Branje spodbujam, razumevanje, razmisljanje ...
Pojdite na stran RIC-a, NPZ in poglejte si teste ob koncu 2. obdobja.
lp
m
MOJE MNENJE, test ni dober. _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
Maja Koležnik Vešč uporabnik
Pridružen/-a: 17. sep 06, ned, 19:18 Sporočila: 72 Kraj: Prevalje
|
Objavljeno: sobota, 11.11.2006, 17:34 Naslov sporočila: Pojasnilo |
|
|
Oprostite, res ne bi rada tezila ... moje mnenje je pac taksno in zelim ga posredovati, ker cutim, da to zelim.
Hvala za razumevanje.
lp
m _________________ Največja napaka našega življenja je, če ne naredimo nobene napake. |
|
Nazaj na vrh |
|
Alenka@ zaslužen uporabnik
Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31 Sporočila: 188
|
Objavljeno: sobota, 11.11.2006, 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
Nič ne težiš, je že prav, da glasno poveš, kaj si misliš - si vsaj razmigamo možgane, naj se mnenja krešejo.
Če pogledam nalogo, na katero si nas opozorila (RIC) in skušam tej približati Mladenovo, bi Mladen morda lahko uporabil besedilo o lisici (v njegovi nalogi je najobsežnejše), potem pa bi vse svoje točke navezal na to besedilo - jih prilagodil; mislim, da bi se jih dalo (izpis samostalnikov, določitev vrste besedila, razumevanje prebranega, popravljanje napak, ...). Si tako mislila? Preverja pa tako Mladen kot RICova naloga precej podobno, najbrž pa ne gre za iste cilje oz. standarde. Ker gre v vsaki nalogi za druge cilje (RIC), morajo učenci tudi pri teh delati precejšnje miselne preskoke, čeprav izhajajo iz istega besedila, zato ne vem, ali je res lažje.
Upam, da bo še kdo zbral pogum in dodal svoj piskrček.
No, upam, da tudi jaz ne težim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
|
|