Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
pisne obrazlozitve ocen v 4. razredu
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bibi
Novopridruženi


Pridružen/-a: 11. okt 06, sre, 19:52
Sporočila: 1

SporočiloObjavljeno: četrtek, 12.10.2006, 21:41    Naslov sporočila: pisne obrazlozitve ocen v 4. razredu Odgovori s citatom

Vse, ki imate izkusnje z ocenjevanjem v 4. razredu, lepo naprosam za kaksen namig, kako ocenjevati v 1. oc. obdobju...ko ucencu dam stevilcno oceno, jo moram tudi obrazloziti - ali je dovolj, da je to zapisano le pri meni oz. v moji redovalnici, ali moram razlago napisat tudi na preizkus?
Slisala sem namrec ze toliko moznosti, da sem popolnoma zmedena...in komaj cakam februar, ko ne bo vec ne duha ne sluha o "pisnih obrazlozitvah ocen" Laughing

Pozdravcek!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: torek, 17.10.2006, 18:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz imam opise ocen pripravljene za prvo obdobje in jih potem samo skopiram v poročilo.

Na pisnem ocenjevanju navedem cilje in : dosegel, delno dosegel, še ni dosegel - in k ciljem označim ustrezno.

Se bom potrudila in poslala v bazo kakšno tako nalogo.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: torek, 17.10.2006, 18:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomembno je tudi, katere učbenike uporabljaš, ker se vse nanaša na tako razvrščeno učno snov.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
meda
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 10. sep 06, ned, 21:24
Sporočila: 8

SporočiloObjavljeno: petek, 27.10.2006, 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede tega smo se me, ko smo lansko leto začele s 4. lovile včasih od 2 do 7 zvečer. Ti opisniki so samo zato da so, ker ne pomenijo staršem popolnoma nič in so malo mimo. Kaj staršu pomeni delno? Nič. Pa še to - Opisnikov imaš pet, vendar je od enega učenca trojka drugačna trojki drugega učenca., je dosegel morda druge cilje, kot drugi. Zato smo si negali beliti glave in smo napisale opisnike, ter jih kopirali. Opisnik je bil kratek povzetek ciljev, ki jih je, oziroma ni dosegel in delno dosegel.
moraš pa jih, to piše v prilogi redovalnice, priložiti redovalnici.
Ne skrbi preveč, zelo kmalu bo konec januarja.
LP
Nuša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: petek, 27.10.2006, 17:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolegica! Ne kompliciraj življenja.

Starši in učenci zelo dobro vedo, kakšno je znanje, samo naša ljuba družba je nastavljena na točke in ocene in storilnost ... in potem želijo vsi najboljše ocene in so pripravljeni dresirat otroke do onemoglosti, da bi bili najboljši.

Opisniki naj bodo narejeni tako, da bo vsem jasno. Torej: opišeš tista znanja, ki spadajo v določeno ocenjevalno obdobje. To je samo poročilo. Sproti pa tako zabeležiš, kaj si učenca vprašala in kakšno oceno je dobil. Tudi na pisnih izdelkih jaz naredim tako.

Sicer pa je moje spoznanje sledeče:
Ocena je sestavljena iz treh delov:
1. del: znanje učenca
2. del: kako učenec svoje znanje predstavi - ustno
3. del: kakšno je razpoloženje ocenjevalca (lahko se slabo počuti in ni pripravljen "vleči" iz učenca

Ocena je samo orientacija za znanje in je daleč od objektivnosti pa če se še tako trudimo. In vse je relativno.
Če ti povem, da sem imela briljantno sošolko, vedno brezhibno znanje, ko pa sva se srečali čez nekaj let kot sodelavki, me je (zaupno) prosila, naj ji pomagam napisat vabilo za svet staršev.

Obstajajo še govorilne ure, kjer se lahko podrobneje pogovoriš.

In če se starši pritožujejo: mogoče se pa utemeljeno. Priznati napako je dokaz zrelosti in samozavesti.

LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Učitelji začetniki Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics