Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Novice

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
E-učenje - nadgradnja Učiteljske.net
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 21.04.2008, 12:11    Naslov sporočila: E-učenje - nadgradnja Učiteljske.net Odgovori s citatom

Tudi naš portal se aktivno vključuje v e-izobraževanje. E-naloge, namenjene učencem, imamo zdaj zbrane na http://www.uciteljska.net/koticek. Dokler je bilo gradiv malo, je takšna ureditev zadoščala. Zdaj pa je interaktivnih nalog že veliko in prepričani smo, da jih bo še več. Gradiva bomo zato uredili tako, da bo zbirka bolj pregledna in enostavnejša za uporabo.

Pomagaj, prosim! Morda poznaš kakšno tujo ali domačo stran, ki ti je všeč zaradi oblike ali načina pristopa? Posreduj povezavo! Želiš nekaj, kar še nisi nikjer videl, videla? Posreduj torej svoje pobude, mnenja, ideje in konkretne predloge, kako bi zastavljeno nalogo kar najbolje rešili.

Kako naj bi bilo gradivo razporejeno? Najprej po razredih in nato po predmetih ali obratno? Kaj naj ima reševalec na razpolago za iskanje, po kakšnem ključu naj bodo urejeni zadetki? Naj iščemo po spustnih seznamih ali klikamo?
Dobrodošla bo vsaka iskrica, namig, ideja ali konkreten predlog.

Ekipa Učiteljske.net
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 21.04.2008, 16:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Meni osebno bolj ustreza razporeditev po razredih in nato po predmetih.
Iskalnik je obvezen, ključne besede po mojem zadostujejo.
Ob zadetkih (razred, predmet) naj bo še opis gradiva, ki ne sme biti skrčen - tako se lažje odločiš, kaj bi sploh odprl. Se mi zdi, da za takšen način spustni seznami niso primerni (če bi namreč želeli prikazati tudi dober opis gradiva), zadostovali bi le za naslove gradiv, to pa ni dovolj (zame ...).
Kaj, če bi ob stolpec Primerno za razred dodali še Izdelano za razred? Najbrž vsi naredimo gradivo z določenim namenom - da ga pač porabimo pri delu z učenci v točno določenem razredu. S tem bi morda zmanjšali število zadetkov, če prav razmišljam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 21.04.2008, 17:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za prvi odziv!
Tokrat gre bolj za to, da bi ustvarili poseben "oddelek" za učence. Torej, iščejo in rešujejo učenci.
(Učitelji lahko te iste zadetke z natančnejšimi podatki poiščejo v Iščite>ključna beseda>????>Vrsta prispevka=Naloga na spletu>predmet>tema>razred... ) Učitelji si od tam tudi lahko uvažajo zazipane originalne dokumente za svoje spletne učilnice, kjer so seveda priloženi.

Torej, kako urediti, da bodo našli ustrezno nalogo s čimmanj izgubljanja po linkih.
_________________
Lep pozdrav, Nataša


Nazadnje urejal/a admin ponedeljek, 21.04.2008, 18:06; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Alenka@
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 3. okt 05, pon, 16:31
Sporočila: 188

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 21.04.2008, 18:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Embarassed Prehitro sem prebrala (površno?!). Za učence!!! Treba bo še malo časa za razmislek.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Saša Čadež
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 22. feb 05, tor, 18:46
Sporočila: 120
Kraj: Škofja Loka

SporočiloObjavljeno: ponedeljek, 21.04.2008, 20:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen ideja je odlična! Vsekakor bo Učiteljska.net s to nadgradnjo obogatila že zdaj bogato ponudbo Cool

Menim, da se bodo učenci najlažje znašli, če bo razporeditev v prvem koraku po razredih, v naslednjem pa po predmetih. Naslednji najpreprostejši korak se zdi po vrstah prispevkov: križanka, kviz, pari... in naprej po ključnih besedah.
Npr.
4. razred > Naravoslovje in tehnika > Kviz > Človek.

Question

Lep pozdrav
_________________
Saša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
hp
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 15. feb 08, pet, 12:43
Sporočila: 30
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: torek, 22.04.2008, 9:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam s Sašo. Najprej razred, potem predmet in nato snov, npr.
3.razred>matematika>deli celote


Lep pozdrav, Nina
_________________
To se želim naučiti in če se bom potrudila, bom zmogla.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jana Potočnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37
Sporočila: 69
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: sreda, 23.04.2008, 10:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam s predhodnicami. Naj bo čim bolj pregledno. Menim, da je način, ki sta ga predlagali Saša in hp primeren.
_________________
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 23.04.2008, 11:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj pa oblika? Ste kje naletele na kakšno stran. portal, kjer se vam je zdelo zelo zapeljivo za otročke?
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jana Potočnik
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 27. nov 06, pon, 13:37
Sporočila: 69
Kraj: Kranj

SporočiloObjavljeno: sreda, 23.04.2008, 11:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

E-um ima po mojem mnenju zelo pregledno razporejene vsebine. Drugače se pa drugih strani ne spomnim.
Še povezava na to stran, je pa stran že objavljena med gradivi.

http://www.e-um.si/vstopno_gradivo/
_________________
To, kar vemo, je kapljica, to, česar ne vemo, je morje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: sreda, 23.04.2008, 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, sem tudi jaz že imela v mislih nekaj podobnega.
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
hp
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 15. feb 08, pet, 12:43
Sporočila: 30
Kraj: Ljubljana

SporočiloObjavljeno: sreda, 23.04.2008, 11:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi meni je všeč oblika strani e-um in podobno je narejena tudi Dijaška.net.

Lep pozdrav, Nina
_________________
To se želim naučiti in če se bom potrudila, bom zmogla.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jablana
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 31. mar 06, pet, 21:57
Sporočila: 232
Kraj: Maribor

SporočiloObjavljeno: torek, 30.12.2008, 6:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Premalo še znam, da bi komentirala.
Razmišljam o sistemu nalog. Kvizi so premalo.
Mislim, da bi se naloge navezovale na učno snov posameznega predmeta oz. na temo.( na posamezni učbenik)
Mogoče bi morale biti naloge sestavljene tako, da bi učenec uporabljal tudi učbenik in DZ pri reševanju.
Razmišljam o oblikah vprašanj, da bi bila tudi višjega nivoja, ne samo prepoznavanje.
Ne vem, če je možno narediti top lestvico lastnega (osebnega, učenčevega ) reševanja, neko preglednico, kaj je učenec že rešil uspešno - za vsak premet.Tako bi tekmoval sam s sabo.To bi ga vzpodbujalo k učenju.

Rada bi vključila kak kratek film ali slike, iz katerega bi učenec dobil vprašanja in naloge.

Za kaj bo potem še potreben učitelj? Kaj bodo otroci pridobili v šoli, v učilnici? Katere stvari ne moremo naučiti preko računalnika?
Kako razvijati socialne odnose, kulturo sporazumevanja, medsebojnega sodelovanja?
dovolj za začetek.
LP Mirjana
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Novice Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics