Učiteljska.net Prijava
Prijava
Včlanite se
Včlanite se
Spletna zbornica
Spletna zbornica
Devetka.net
Devetka.net
 
Kazalo
Spletna zbornica
» Iskanje
» Prijava za pregled zasebnih sporočil
» Tvoja podoba
» Seznam članov
» Skupine uporabnikov
» Pomoč
Učna gradiva
» Iščite
» Pregled povpraševanja
Koristno
» Devetka.net
» Izbrana spletna orodja
» Izbrani programi
» Zanimivosti
Informacije
» O Učiteljski.net
» Skrbniki
» Avtorji
» Statistika
» Nagradni natečaji
» Pišite Pišite
» Novice RSS RSS

Sodelujemo
Arnes

Arnes

Učiteljska.net gostuje pri Arnesu.
SIO

SIO

Slovensko izobraževalno omrežje
Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva

Objavi novo temo   Odgovori na to temo
13. Ko učenci zjutraj vstopijo v učilnico...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: sobota, 29.12.2007, 20:31    Naslov sporočila: 13. Ko učenci zjutraj vstopijo v učilnico... Odgovori s citatom

Jasno, da poleg tedenske priprave - načrta pridno pišem tudi dnevne priprave. Res je, da mi je to včasih čisto odveč, vendar brez dobre priprave si enostavno ne drznem v razred! Razlog pa ni šolska inšpekcija, da ne bo pomote ampak učenci. Če želimo, da bodo učenci odgovorni, moramo biti taki tudi mi! Najbolj sem pozorna na to, kaj lahko delajo učenci samostojno in kaj moram narediti frontalno.

Tako, zdaj pa naj pojasnim, kako pričnemo s poukom. Učenci sicer že vedo, kaj jih čaka v tekočem tednu, ne vedo pa še točno, kaj bodo delali tisti dan. To izvedo, ko zjutraj stopijo v razred!

Na stranski tabli v učilnici jih čakajo kratka navodila za delo, ki jih tja zapišem pred začetkom pouka. To seveda pomeni, da moram biti v učilnici vsaj 30 minut pred začetkom pouka. Priznam, ta del mi ni najbolj všeč ampak zaenkrat nisem našla boljše rešitve Crying or Very sad. Lahko bi sicer pripravila fotokopije z navodili, vendar se bojim, da me gospod Šef pri tem ne bi najbolj podprl. Verjetno bi ga zanimalo, kaj se dogaja v našem aktivu, če bi fotokopirni stroj izdal strahovito povečanje števila kopij.
Porabim pa noro več krede, kjer pa nadzor količine porabe (še) ni tako strog! Laughing

Ob prvem zvonjenju se najprej lepo pozdravimo. Imamo pravzaprav kar neke vrste obred! Zdi se mi lepo in prav, da mi ob našem prvem srečanju učenci namenijo vso svojo pozornost, saj jo tudi jaz njim! To zgleda tako, da vstanejo in se umirijo. Ko se to zgodi, poiščem njihove nagajive očke in ko mi uspe s prav vsakim vzpostaviti očesni stik, jih glasno pozdravim, oni pa mi odzdravijo in sedejo.
Morda se komu zdi starokopitno, kar tudi je!, je pa zelo učinkovito za dober začetek pouka!

Nato preberemo navodila, zapisana pod naslovom Današnja ponudba. Torej, kaj jim danes ponuja(m) učiteljica, nekakšen šolski meni, ki pa namesto hrane predstavlja aktualne učne vsebine tistega dne.

Skupaj pojasnimo, kaj je treba narediti tisti dan. Razlago navodil prepustim učencem, če je potrebno jim pomagam… Za to ne porabimo več kot 5 minut! Potem se lotijo dela po navodilih. Verjetno vas zanima, kako so oblikovana navodila, da jim učenci sploh lahko sledijo? To pa vam bom zaupala v naslednjem zapisu, če vas seveda zanima. Sporočite mi!

Se beremo
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pikapokica
Vešč uporabnik


Pridružen/-a: 3. jul 07, tor, 4:53
Sporočila: 70

SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.12.2007, 10:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo preblisk: mogoče bi lahko doma oz v šoli natipkala dnevni meni, in ga potem samo pritrdila na mesto v učilnici?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.12.2007, 10:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen o tem sem resno razmišljala in potem ugotovila, da bi bilo še lažje dati na razredni računalnik pa bi učenci brali z zaslona, kaj je njihova naloga Wink!

Žal imata obe možnosti eno veliko, no majhno Laughing, pomanjkljivost. Arrow Učenci morajo vstati in se preriniti pred list ali zaslon, če je napisano na tabli pa vidijo prebrat s svojega delovnega mesta.
Če bi imela interaktivno tablo ali pa LCD projektor stalno v učilnici bi lahko zadeve projecirala... Cool No, to je pa že malo znanstvene fantastike Wink

Hvala, kljub vsemu za tvoj preblisk in upam, da se še kaj oglasiš.

Lep dan
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
admin
Administrator


Pridružen/-a: 23. jan 03, čet, 15:55
Sporočila: 1335
Kraj: Lj

SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.12.2007, 16:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj pa navadni, stari grafoskop?
Res pa je, da morajo biti navodila vse čas vidna. Mislim vsaj. Hkrati pa mislim, če bi lahko fotokopirala, bi imeli učenci dokumentirano, kaj so delali v torek, kaj v sredo, ali jim je uspelo vse narediti ...
A je res problem s fotokopijami? Srečna, da sem upokojena Crying or Very sad
Ali pa če začnete spet s tistim modrim, saj ne vem, kako se mu je reklo, ko si bil ves zapackan, nekaj z alkoholom - fuj! Wink
_________________
Lep pozdrav, Nataša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Razredničarka Miša
zaslužen uporabnik


Pridružen/-a: 24. nov 07, sob, 0:01
Sporočila: 193
Kraj: Slovenska devetletka

SporočiloObjavljeno: nedelja, 30.12.2007, 16:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zelo srečen , saj res, ciklostil ali kako se je že tistemu čudežu tehnike reklo. Sem imela še priložnost delati z njim in res je bila packarija Zelo srečen . Predvsem pa se spomnim, da si bil od vseh hlapov kar malo omamljen. Vse skupaj je že mejilo na drogiranje Embarassed . Bojim se, da se je za zadnjim, ki je obstajal v šoli, izgubila vsaka sled.

Grafoskop je ena možnost, to sicer pomeni cca. 190 folij na leto... Vendar, kot tudi sama praviš, navodila morajo biti vidna ves čas pouka, platno v učilnici pa zastira več kot polovico table, ki pa jo kljub vsemu potrebujemo. Torej ta možnost odpade.

S kopijami so pa res križi in težave... Na konferencah smo pogosto opozorjeni, da preveč kopiramo in da število kopij iz leta v leto narašča. Stroški kopiranja res niso zanemarljivi... smo slišali tudi znesek pa sem ga pozabila...

Kratek izračun zgolj za kopiranje takih navodil!
Kopiranje navodil bi pomenilo na mesečnem nivoju cca. 420 kopij več, na letnem pa 4000 kopij več samo v mojem razredu, kar pomeni na nivoju šole 153900 kopij več Shocked , kje so še UL in preverjanja in testi...

Najbolj elegantna rešitev bi bila, da bi imeli v učilnici več v mrežo povezanih računalnikov, npr. vsaj za dva učenca enega in bi navodila lahko brali z zaslona Cool Zaenkrat je to še znanstvena fantastika, vendar me čaka še četrt stoletja delovne dobe, zato trdno verjamem, da bom te čase dočakala Laughing !

Se beremo Wink
_________________
Razredničarka Miša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Učiteljska.net » Seznam forumov » Kako iščem svoj sir v labirintu šolstva Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
V tem forumu ne moreš dodajati novih tem
V tem forumu ne moreš odgovarjati na teme
V tem forumu ne moreš urejati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš brisati svojih sporočil
V tem forumu ne moreš glasovati v anketi
Na vrh
Bottom left graphics Učiteljska.net © 2003, 2004 Nataša
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
Bottom right graphics